SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Fordi du, som mange andre nordmenn, har en vrangforestilling om at du må forandre deg. Hvorfor trener du? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Så eg kan dra jenter og ommøbelere trynet på drittsekkar! Kvifor tranar ikkje du? Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Fordi jeg ikke har motivasjon nok, og at jeg har schlatters i kneet Hvorfor har jeg aldri vunnet i lotto når jeg alltid vinner når det er lodd trekning? (i forbindelse med skole, 17-mai fester osv. ) Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Fordi kake er bedre enn 3,2 millioner kroner. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 hvorfor ønsker du et nytt spørsmål? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fordi jeg er lei av gamle spørsmål. Hvorfor er du for lat til å svare på dette spørsmålet? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg er født sånn. Hvorfor har du hånden din der?! Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 fordi jeg spiser kake akkurat nå ! hvorfor liker du ikke laks ? Lenke til kommentar
tainez Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 fordi den tilhører havet! Hvorfor sitter du å runker fra youp***n.com? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 fordi bilen min har slitte dekk hvorfor liker du solo(Brus) ? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Fordi jeg ikke har motivasjon nok, og at jeg har schlatters i kneet Hvorfor har jeg aldri vunnet i lotto når jeg alltid vinner når det er lodd trekning? (i forbindelse med skole, 17-mai fester osv. ) Jeg trener med schlatters og har øvelser for å forebygge videre skader og smerter. Burde gå fint, selv om det ikke virker sånn. Ontopic: Fordi smaksløkene mine er overlegne. Hvorfor orka du ikke? Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg hadde bedre ting å gjøre. Hvorfor sagde du av beina på sengen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fordi det var ujevnt i forhold til de andre. Hvorfor stirret du sånn på de tvillingjentene som akkurat kom forbi? Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fordi jeg i all hemmelighet ønsker å ha trekant med ett tvillingpar også er to sett med nydelige rumper er bedre enn ett vell! Hvorfor er du ikke ute og gjør noe fornuftig? 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 fordi eg er inne å har religion kvifor trenar du ikkje? Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fordi jeg trener, du vet det bare ikke Hvorfor har du ikke lagt deg? Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 bacause insomnia is a bitch! hvorfor drikker du når du er ute? Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 fordi jeg blir tørst av litt fysisk aktivitet. Hvorfor er alle som kjører fortere enn deg idioter og alle som kjører saktere enn deg tapere? Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Fordi jeg er best. Hvorfor flyttet du inn hos naboen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå