AdNauseam Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fordi det ikke er det, enkelt og greit! Finnes mange "gamle" spill som er mye bedre. Hvorfor blir alltid de nye spillene automatisk de beste i hele verden og de gamle blir søppel? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fordi det ikke er noen som ikke liker dem enda... Hvorfor alle disse rare spørsmålene, og svarene?? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fordi mennesker er rare. Hvorfor er det så mange slemminger i verden? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fordi! Hvorfor gjør du ikke leksene? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg vet ikke, det er så vanskelig å begynne. Hvorfor henger det klær i treet i nabohagen? Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ikke se på meg, de tørker det der. Hvorfor stjal du den osten? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 mmmm... ost... . Har du mere ost? Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nei, muller stjal den. HVORFOR STJAL MULLER DEN?! Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fordi Muller ikke ville at jeg skulle ha den. Hvorfor lager ikke du ost? Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fordi ost tar flere år å lage! Hvorfor spør du? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvorfor tror du? Fordi jeg vil ha ost vel... Hvorfor spør du så dumme og åpenbare spørsmål? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fordi jeg er nesten ikke brisen i det heletat... Hvorfor er jeg nestenikkedet i det hele tatt? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Because it's all in your imagination! Hvorfor tar du fra meg saltet når jeg skal salte kyllingen? Lenke til kommentar
janingar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fordi kyllingen er salt nok Hva tenkte du egentlig på da du fant på å bade naken ute nå i -15 grader? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg tenkte på hvor deilig det er i førhold til -20*C Hvorfor er det for lite snø ute? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fordi snømonsteret spiste det opp! Hvorfor ligger det et hundeben foran ytterdøra mi?! Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fordi det var en schæfer som glemte det Hvorfor ligger det en uteligger under verandaen min? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fordi han ligger der for å gi deg et hint at han er en uteligger som skulle likt å få lov til å sove inne i huset ditt i stedet for under verandaen din. Men siden du ikke slipper ham inn, så ligger han under verandaen din. Hvorfor slipper du ikke inn uteliggeren? Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fordi jeg ikke er hjemme Hvorfor er du ikke i marinen? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg liker ikke en soldat. Hvorfor løper du nordover, naken, midt på nordpolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå