Skunkish Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fordi du er en kløpper til å gre håret. Hvorfor så jeg deg bade i akerselva i går? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fordi jeg liker og nakenbade 30november Hvorfor ser du på? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fordi jeg trenger noe fint å hvile blikket på... Hvorfor stikker du nesen din fram i disse tider? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Prøver å fryse den av. Hvorfor sitter jeg oppe å skriver på denne tiden av døgnet og surfer meningsløst rundt på nettet, selv om jeg har eksamen om 2 dager? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fordi du ikke har noe anna å gjøre å trenger ett tidsfordriv.. Hvorfor står det ingen garasje til meg ute når jeg trenger den om morningen? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tar meg heller en kjapp med venstrehånda, enn å mekke garasje for deg... Hvorfor står du ikke før klokka 4? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fordi jeg er slapp før 4.. Hvorfor gidder du å gå ut i shorts når det er -12 ute? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 fordi jeg ikke fryser. hvorfor får jeg ikke løst inn bankremissen min? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Fordi du er en agurk, og agurker har ikke samme rettighetene som andre. Derfor blir automatisk bankremissen din ugyldig, så du kan like godt kaste den i søpla. Hvorfor henger bilen din i treet nedenfor broen der borte?! Endret 1. desember 2010 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 fordi DU ikke måkte. hvorfor måkte du ikke? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fordi jeg ikke hadde noe å måke med. Hvorfor fikk jeg ikke noe å måke med? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fordi du kunne smelte snøen med å blåse på den vel! Hvorfor tar du ikke min i sammeslengen? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 fordi damene sist. hvorfor funket ikke internettet mitt istad? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fordi jeg lånte den! Hvorfor finner jeg ikke skype å laste ned? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Fordi du ikke lette godt nok. Hvorfor lette du ikke godt nok? Endret 1. desember 2010 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fordi jeg har aldri vært borti det før.. Hvorfor har jeg ikke det? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fordi MSn har stjelt så mye oppmerksomhet slik det får hele markedsandelen, og i tillegg er det fra Microsoft og følger med i Windows, noe "alla" har. Hvorfor er det is rundt vinduet mitt? Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fordi du kjørte inn i en isbil! Hvorfor spørre hvorfor? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 fordi! hvorfor er det bare noobs på COD MW2 nå? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fordi MW2 er noobspill! Hvorfor skjønner du ikke at COD4 er det beste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå