After Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fordi vi alt har fin kontakt her og jeg vil heller ta det videre med fysisk kontakt... Hvorfor kommer du deg ikke bort på besøk til meg så vi kan bli bedre kjent? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Bor ikke du litt langt unna? Har jo en liten en også Hvorfor kommer ikke du bort hit? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fordi at hvis du kommer og er gjesten har jeg bedre unnskyldning for å dulle litt med deg og gjøre deg litt bortskjemt mens du er her. Hvorfor planlegger du ikke bare litt fram i tid en helg du har barnefri? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 For atte tenk om jeg gjør det da også åpner du ikke?? Hvorfor er ikke du med på planlegginen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fordi du ikke har foreslått noen dato enda. (Og selvsagt hadd ejeg åpnet for deg). Hvorfor finner du ike en dato å foreslå? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fordi jeg skal jo til syden først Hvorfor finner ikke du en dato? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fordi det er enklere for deg som skal reise å finne en. Hvofor sitter du ikke på fanget mitt istedefor å sitte ved siden av meg her i sofaen? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fordi jeg ikke viste om du ville ha meg der eller ikke? Hvorfor sitter ikke du på fanget mitt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fordi det er du som er jenta så du skal opp på fanget mitt. Hvorfor spiller du fremdeles kostbar? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fordi du spør om det? Hvorfor spør du når jeg sitter på fanget ditt da? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fordi du akkurat satt deg. Hvorfor kan du ikke bare slappe av mens vi sitter her? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg gjør vel ikke noe nå gjør jeg det? Hvorfor sitter du ikke rolig? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fordi dere to har en ganske så nær samtale som alle kan høre på. Hvorfor prater dere om private ting i denne tråden? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Jeg gjør vel ikke noe nå gjør jeg det? Hvorfor sitter du ikke rolig? Har da bare bevegelse i den hånden som jeg bruker til å stryke deg over ryggen. Hvorfor nynner du slike koselyder? Fordi dere to har en ganske så nær samtale som alle kan høre på. Hvorfor prater dere om private ting i denne tråden? Fordi det er en unnskyldningstråd. Hvorfor kan du ikke bare være med på leken istedefor å forsøpple den? Endret 22. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvorfor nynner du slike koselyder? -Fordi jeg er ikke kosete. Hvorfor kan du ikke bare være med på leken istedefor å forsøpple den? -Fordi det kan da ikke bli verre etter at den er blitt Glimti-forsøplet. Hvorfor er du så søpplete? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fordi andre rydder for meg Hvorfor er du ikke med på leken? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Fordi det er umulig å unngå når man i nærheten av deg! Hvorfor oppfører du deg konstant som en unge? Ser der ja, Nesa_til_Nuffene kom først. Er da med på leken jeg. Hvorfor snek du deg foran meg? Endret 22. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Fordi man alltid kan utmanøvrere en forsløpler som Glimti. Hvorfor bader du i søppel? Endret 22. november 2010 av Grambo Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Som sagt er det umulig å unngå når du er i nærheten! Hvorfor har du stått opp fra søppelhaugen du tilhører? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fordi den var ikke min likevel, den var din. hvorfor prøvde du å få meg til å tro den var min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå