AdNauseam Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Moren min er laks. Hvorfor spør du så merklige spørsmål? Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fordi jeg har drikket øl. Hvorfor eksisterer øl? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 For å gi folk et bedre liv! Hvorfor er ikke jentene henvist til enten kjøkkenet, vaskerommet eller fødestuen lenger? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 De duger inte ens till slikt längre. Hvorfor stemmer ikke alle Nordmen på frp? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fordi de stemmer på Høyre som er bra. Hvorfor er langrenn kjedelig? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 All skisport er kjedelig. Hvorfor har du ikke stått opp? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fordi jeg sover fortsatt. Hvorfor bruker du windows? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fordi jeg er vant til det. Hvorfor bruker du fortsatt skrivemaskin? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg lagde to like Hvorfor har ikke du vondt i ryggen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fordi jeg ikke har gjort noe spesielt. Hvorfor spør du ikke om en date selvom du vet du har lyst? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fordi jeg er litt redd for å få nei! Hvorfor spør ikke du,du er gutten? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fordi det var du som begynte å flørte i går så da tenkte jeg at det bare var å vente så spurte du. Hvorfor støtter du ikke det partiet jeg har tenkt å opprette for å ta makten i landet? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (Flørtet vi i går?) Fordi du ikke har sakt hvem parti det er vel!? Hvorfor spiser du ikke? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fordi jeg aldri er sulten så tidelig på dagen. Hvorfor tenner du ikke i peisen selvom du fryser? (Flørtet vi i går?) Du vrikket på rumpa til meg og gav meg et lurt blikk. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fordi jeg har ikke peis... (JA det gjorde jeg ja Flink til det ) Hvorfor kaster du vann inn i peisen?? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fordi det ble altfor varmt med peisbål da jeg ikke er særlig frossen av natur. Hvorfor har du bare tenkt å bli hjemme og tilbringe hele kvelden i sofaen? Fordi jeg har ikke peis... (JA det gjorde jeg ja Flink til det ) Nettopp... Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (Skulle sett det live gitt ) Fordi jeg har barnefri denna helgen og vil ta igjen litt søvn og slappe av før alt skjer i morgen Hvorfor gjør ikke du det også? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fordi jeg ikke har behov for å slappe av. Hvorfor er du så sliten? (Skulle sett det live gitt ) Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hehe... Fordi jeg var oppe med sønnen min to netter på rad Hvorfor gjør ikke du det? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Gjør hva? Har ingen barn å være oppe med om du tenkte på det. Hvorfor har du bosatt deg langt oppe i nord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå