Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi det bare ble sånn.. Hvorfor sutrer du? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi hvis du først vil ta annsvar skal det bli en utfordring for deg. Hvorfor har du ikke tatt oppvasken min? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi den er du stor nok til og kunne ordne selv.... Hvorfor har du ikke ryddet rommet ditt som jeg ba om? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi som du selv nettopp sa så er jeg stor nok til å bestemme selv. Hvorfor fikk jeg ikke lov til å lage hanekam på sønnen din? Off topic: Har lest litt gjennom de første sidene i det siste. Jeg kom inn her første gang på side 28 og var ganske morro å lese alle de gamle spørsmålene og svarene igjen. :!: Var noen andre folk jeg hang med her da. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Sånt kan jo være artig Fordi min sønn hadde sett helt snål ut og han er bare to år!!! Hvorfor får ikke jeg lov og klippe deg gratis? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi jeg sparer til langt hår. Hvorfor kan ikke en toåring ha hanekam? Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 fordi en toåring skal se søt ut, og ikke som en rusmissbruker hvorfor kan ikke lærere forstå at lekser er drittkjedelig? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi lærere ikke har kapasitet til å forstå noe som helst! Hvorfor forbinder du hanekam med rusmissbrukere? Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 fordi jeg har en vill fantasi med et litt tullete humør akkuratt nå:!: hvorfor er er huset ditt blått? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi jeg gadd ikke male det om... Hvorfor krabber du på vei til skolen istedet for og gå? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi jeg vil bruke så lang tid som mulig. Hvorfor holder du et øye med meg? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi du er så distre og havner alltid opp i trøbbel! Hvorfor bryr du deg ikke? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi jeg takler det uansett. Hvorfor er du så skvetten? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi jeg er litt sart i sjelen Hvorfor henger bena dine og dingler utenfor vinduet? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi jeg ble klissvåt da jeg gikk med sokker på badet så nå tørker jeg dem. Hvorfor er du ikke på jobb? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi jeg ikke gidder (Så sant er så er jeg hjemmeværendemor som søker etter jobb) Hvorfor er ikke DU på jobb? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi jeg ikke har for øyeblikket. Hvorfor går du i så tynne og tettsittende tights at ingenting overlates til fantasien? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi jeg liker og gå i dem (sant) Hvorfor går du bare i joggebukse? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi det er et digg plagg. Hvorfor liker du å vise deg fram? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Siden jeg er best. Hvor slikker du do skålen etter du har vært på dass? Endret 18. november 2010 av Berniy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå