After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Sjekk denne tråden så finner du svaret: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1200708 Hvorfor leker du bedreviter? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Jeg leker ikke. This shit is dead-serious. xD Hvorfor er det ketchup i taket i stuen min?! Endret 16. november 2010 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Fordi du sa til barna i gaten at de kunne leke hos deg mens du var på jobb. Hvorfor tror du at det var min jobb å holde styr på dem? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Fordi det er din jobb å holde styr på alt. Du er dame. Hvorfor får ikke jeg også spanking, bare fordi jeg er mann? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Fordi jeg kun gjør den slags men jenter. Finn deg en annen. Hvorfor støtter du StianAarskaug (S10QaN) i denne saken, kvinne? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 åhh.. Jeg som håpte.. Nå sårer du en stakkars sjel.... Fordi jeg er en kvinne, og har rett til å støtte hvem jeg vil, selv om ingen bryr seg / vil ha meg inn igjen på kjøkkenet, der jeg inrømmer å høre hjemme. Hvorfor godtar ikke kvinner at de hører hjemme på kjøkkenet? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det får du spørre dem om. Hvorfor har staten pålagt deg å ha narkolys på badet? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fordi de fant min lille fabrikk Hvorfor går du ikke med en rosa kondomlue, når du allerede er på taket? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fordi det er et idiotisk plagg! Hvor har Nesa_til_Nuffene blitt av? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Vet ikke.. Hvor er Glimti henne? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Her! Where have you bin lately laden? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har fikset litt private ting som jeg har sliti med i det siste.. Hvorfor hadde du besøk av bin laden i går ? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Skjønner ikke de senere sidene i denne tråden.. For at man skal komme med dumme unnskyldninger så må det jo være nogenlunde daglidags.. Blir en haug merkelig spørsmål og ingen unnskyldninger heller. Mitt spm: Hvorfor fikk du ikke bestått på matteprøven igår? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fordi jeg ikke brydde meg om å bestå! Hvorfor er ikke du ute og leker i kulda? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fordi jeg nettopp har kommet hjem fra handletur og skal lage kakao. Hvorfor presanterte du meg ikke for sønnen din da vi sto i kassen på butikken? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fordi jeg orka ikke Hvorfor sneik du foran meg i butikken ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fordi du er dame, jeg er mann, og på grunnlag av det er mer verdt enn deg. Hvorfor er du verken på kjøkkenet eller på alle fire i senga, dame? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kan svare for henne. Jeg sendte henne nemlig for å ta klesvasken. Hvorfor har du begynt å bruke briller? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 For og kunne se alle hybelkaninene i leiligheten... Hvorfor vasket du ikke gulvet i natt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fordi jeg ville sove. Hvorfor leker du reservemamma for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå