opar Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi du er mett Hvorfor er du på skolen? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Fordi mamma seier eg må. Kvifor et du sjokoladekake og drikk raudbrus etter at du har pussa tennene? Endret 7. mai 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
S..hh ahh a a ggrilla Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi han er født slik. Kvifor er superkaisa så dum at han lagde ein slik tråd? Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 fordi han ville gi oss hjelp med fritidsproblemer hvorfor har du/han/s..hh så rart nick? hva betyr s..hh ahh a a ggrilla?? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 hva betyr moren din?? he?? nei så hold kjeft da! hvorfor svarte jeg så veldig frekk? Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 fordi du svarer på egen tråd, og da må man helst ha baller av juletre hvorfor liker du ikke asdasdjsaidjfaksdfa? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 fordi det begynner og slutter på a! hvordan lager du: asdasdjsaidjfaksdfa? Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 med en spesialfløyte som er tilegnet for å tilkalle blinde ørner. Da blåser man "asdasd.." osv hvorrforr skrriverr jeg rriktig så mange rrr-er i denne rrarre setningen? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Fordi du vil poengtere at du skarrar på r-en Kvifor kjøper du kjøtkaker frå Nordfjord Kjøt og kokar dei i kvit sos på ein gammal komfyr som gjer at dei svir seg fast i botnen på gryta? Endret 7. mai 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fordi han ikke har gjennomgått "slankefreddies fantastiske kokekurs for Nordfjord Kjøttboller". Hvorfor stiller alle spørsmål på denne tråden, når man enkelt kan få svar via Gugel??? Lenke til kommentar
Kniferr Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 fordi vi ikke er fornøyd med gugel hvorfor sitter fyren ved siden av meg å spiller slots i timen? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fordi han er merkelig Hvorfor kommer jeg ikke på en ny påstand? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 fordi hodet ditt fallt av. hvorfor er ikke jeg homo? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 siden ingen svarer gjør jeg! fordi du er en jente! hvorfor svarer ingen? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fordi alle er tomme for gode svar Hvorfor er alle uenige med meg ? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 fordi du er så feit at det ikke er plass til hjerne bare flesk! hvorfor har jeg ingen gode spørsmål! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fordi media, internett og samfunnet generelt har ødelagt hjernane deira! Korfor har dette skjedd med meg og? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 fordi du er lamm og sitter bare foran pcen hele dagen! hvorfor er jeg så sulten? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fordi internet vill at du skal være sulten! Hvorfor er det ingen som er med å slåss ? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fordi dei er i mot vold. Kvifor regner det heile tida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå