Royal_Flush Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hei, Bygde en pc med følgende utstyr: Vista Ultimate (64x) Asus P5Q PRO Gigabyte HD 4870 GIGABYTE Radeon HD 4870 2gb Corsair DDR2 osv Pc'en har funket i 1-2 uker etter den ble ferdig bygd, men etter jeg ikke gjorde noe spesielt som jeg kan huske har pc'en sluttet å virke. Jeg har oppdatert Bios. Problemet var at pc'en restartet seg etter animasjonen hvor vista loader. I dag kjørte jeg recovery cd'en og reparerte windows så den skulle starte opp. Starte den opp kunne ikke gjøres, men med unntak hva som skjedde før jeg kjørte recovery cd'en restartet ikke maskinen seg og jeg kunne se og røre pekeren etter vista loader. I bakgrunn derimot ser jeg bare svart. Noen som har tips og råd? EDIT: Etter jeg kjørte Recovery start up står det ikke lenger at det er noe feil med å starte windows. EDIT2: pekeren jeg kan berøre etter windows lader fryses etter 5-10 sekunder Endret 17. april 2009 av Royal_Flush Lenke til kommentar
tundra Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kan være feil på minne eller harddisk. Prøv med alternativer hvis du har mulighet. Lenke til kommentar
Royal_Flush Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Vurderer å kjøpe meg en ny harddisk ja. Idag fikk jeg meldingen om at ''Startup Repair cannot repair this computer automatically''. Feilinformasjonen er den samme som denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå