Geir M Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har en Tatung MCAK 32 tommer. Får ikke noe bilde over HDMI med PS3. Det er tydelig at TV'en registrerer at noe skjer når playstation kobles til og skrus på for den endrer bildet fra blått (som er standard når ingenting er koblet til) til svart, men etter det skjer det ingenting. Er det noe man kan gjøre med dette eller er det bare en feil på tv'en? Det funker fint å koble til med scart, men bildekvaliteten blir helt forferdelig. Har skrevet om dette i 5000 kroners tråden også, men har ikke kommet frem til noe der, så da prøver jeg her også. Setter stor pris på alle svar Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hehe, her er noe dritt med PS3ën du må nemlig bytte bilde skalering manuelt så den gjør det altså ikke for deg. Men for og fikse dette så kan du resette bildet til skjermen ved og skur av PS3'en. Så holder du den inne så den skrur seg på, ikke slipp før du har holdt så lenge at du hører det piper. Kommer først et pip når du skru på så etter noen sec med holding så kommer det et dobbelt pip tror jeg. Prøv dette først Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Takker for svar. Det funket dessverre ikke. Bildet ble svart slik som tidligere, og det står at den velger en oppløsning på 720x560 50p på tv'en når playstation skrus på, når jeg fortsetter å holde knappen inne så ser det ut som den prøver å finne frem til en oppløsning for det blir litt skurring i bildet et lite sekund, men så bare gir tv'en opp og går over til blått bilde istedenfor svart. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Koblet til med Scart, gå til instillingene på PS3'en, velg HDMI (og evnt. oppløsning), koble ti med HDMI. - funker dette? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Det funket dessverre ikke. Tipper det er tv'en det er noe galt med. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 sansynelig vis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå