Bringisen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har sett noen bruke en slags "vogn/skinne" som festes til stativhodet slik at man kan "sveive/skyve" hele kamera med stativ til fokus er oppnådd. Jeg tenker da på at man ofte må stille fokus pr. millimeter ved macro og det da kan bli galt å flytte hele stativet. Det som er problemet er at jeg ikke kan finne ut hva denne tingen heter og kan ikke finne den i noen nettbutikker. Er det noen som skjønner hva jeg mener og kan gi meg en link til en nettbutikk På forhånd takk! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Du mener kanskje en belg... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Macro focusing rails på engelsk. Tror jeg. edit: Her er en du kan lage selv Tom Endret 17. april 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Macro focusing rails på engelsk. Tror jeg. edit: Her er en du kan lage selv Tom Takk Tom! Du traff blink , det er akkurat slik jeg mente Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har sett litt på dette jeg også, men er så jævlig dyrt. Manfrotto sin er ikke så dyr da, men leste noe om at den var litt kronglete i bruk. Men ser helt klart fordelen ved en sånn skinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå