hbje Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hei. vurderer å kjøpe meg mobil med qwerty tastatur. men er usikker på dette. er tastaturet ekkelt eller uvant å skrive med. ? har sett at tastene er ganske små. er det lett å trykke feil ? flere erfaringer? takk på forhånd Endret 17. april 2009 av hhelene Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det er ganske uvant til å begynne med, men det går fort over. Mobiler med berøringskjerm virker litt verre da de ikke har fysiske taster, men man skriver rimelig fort etter kun kort tilvenning. (Forutsatt at man ikke trenger å bruke stylus da) Det ligger masse klipp på youtube, de viser det sikkert mye bedre enn posten min gjør Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har en E71 med fullt tastatur. Det går helt smertefritt.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 E90 her. Aldri vært plagd av tastaturet, snarere motsatt. Min neste mobil kommer ihvertfall til å ha fysisk tastatur. Lenke til kommentar
hbje Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 snakker om fysisk qwerty tastatur ja ;D Lenke til kommentar
youwish Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 På min Htc Touch Pro går det ikke an å trykke feil. Uansett om knappene er småe er de ikke vanskelige å skrive på. Det er selfølgelig litt uvant i begynnelsen, men dette går fort over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå