Gå til innhold

Ny laptop til arbeid og internet... rundt 5k

Anbefalte innlegg

Hei :new_woot:

Skal kjøpe en ny laptop til arbeid og internet, men så har jeg ikke så god peiling på laptoper som jeg en gang hadde...

Derfor er spørsmålet til alle som har peiling: hva skal jeg kjøpe?...

Noen specs:

-Tenker rundt 15"

-Duglig prossesor

-Godt med ram...(godt og godt, minst 1gb)

-Ålreit å se på (trenger ikke være deigner pc, bare den ikke er ordentlig stygg...)

-Normal batterilevetid

-vekt: Under 4kg...(skal for det meste stå stille...)

-en skjermutgang holder...

Altså en gjennomsnitlig grei bærbar...

Får ikke lov til å overskride 5000kr med så veldig mye. Tenker maks 6000kr.

Eksempler og forslag hadde vært helt toppers :thumbup:

Endret av Emanuel_N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så forsovet grei ut, litt dumt at den har svensk tastatur ettersom at jeg skal jobbe på den...mye...

Leter etter en grei laptop som skal brukes til arbeid og internet...

Den trenger ikke være syykt bra, så lenge den drar vista og andre standar programmer...

Det med batterilevetid er ikke så forferdelig viktig. Standar levetid er helt topp;)

denne? For eksempel...

MEN! som sagt har jeg ikke så bra peiling på laptopmarkedet i dag...

Endret av Emanuel_N
Lenke til kommentar

Punktene jeg la til var en oppfordring til å legge opp en oversiktlig liste i førstepost. Ettersom utvalget av bærbare maskiner er såpass stort vil det være lettere å anbefale en maskin hvis man har en god oversikt å ta utgangspunkt fra. Jeg garanterer deg at du får bedre hjelp hvis du setter opp en god liste over hva du forventer deg av en bærbar datamaskin.

Du kan selvsagt ignorere denne oppfordringen, men det vil absolutt være det beste for deg :)

Lenke til kommentar
Word, excel osv... Og noen andre programmer som ikke er så altfor krevende...

trenger ikke en superpc, men en behaglig pc jeg kan jobbe på kanskje se en film på i blandt... :innocent:

Som jobb pc vil anbefale Dell pga. grantien demmes, den er helt fantastisk.

Hadde feil med tastatur og minne en gang.

Ringte dell, dagen etter var en fyr fra Info Care og innstallerte komponentene det for kjempe bra gjort, synes jeg iallefall.

Vil da at du kan sjekke ut Dell Latitude D630 eller inpiron pc'ene, har Dell Latitude D630 selv og bruker den til mine studier og "enkel" arbeid som lave presentasjoner, skriver dokumenter osv. til det jeg skal bli og fungerer prikkfritt.

Vil også bare si at hvis det skulle være noe med pc'en du kjøper hos en av nettbutikkene, så må du belage deg på mye styr med tanke på å sende pc'en inn til dem, legge ut porto, få tilbake betalt det, så vente til dem blir ferdig med å gjøre det som er gaøt med pc'en. Dette slepper du hvis du kjøper en Dell eller HP.

Lenke til kommentar

Toshiba Satelitte A300-1QD, har den selv og er utrolig fornøyd! :D

4gb ram, 512mb grafikkkort, totalt videominne 2gb, 2ghz dual-core prosessor, Dolby HD lyd med mer.. fant den ikke på komplett, noe som er rart ettersom jeg bestilte den så sent som i mars i år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...