BalleKnalle Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hei har et GTX 260 kort som krever to 6-pin pci-e kontakter til strøm, men min Mist 600w har kun en 6 pin kontakt/utgang Må jeg ha en ny strømforsyning eller går det med en overgang fra 2 vanlige 4 pins strømkontakter til en 6-pins. (fulgte med en i esken) i tillegg til at jeg bruker pci kontakten fra strømforsyningen? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hei har et GTX 260 kort som krever to 6-pin pci-e kontakter til strøm, men min Mist 600w har kun en 6 pin kontakt/utgang Må jeg ha en ny strømforsyning eller går det med en overgang fra 2 vanlige 4 pins strømkontakter til en 6-pins. (fulgte med en i esken) i tillegg til at jeg bruker pci kontakten fra strømforsyningen? Har samme grafikkort og strømforsyning som deg faktisk. Jeg bruker en PCI-express kabel fra PSU som har 2 stk. 6-pins PCI-Express kontakter. Selv om det er bare 1 utgang på strømforsyningen. Funker helt fint. Du kan også gjøre som du nevner selv her. 1 6-Pin PCI-Express fra PSU + Molex til PCI-Exress adapter. Funker også helt fint Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Ok da får jeg prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå