J@cob Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Ikke mye mobilitet i denne skrotten, nei. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 HeHe denne var fin. Likte bildet også. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Du ønsket kritikk. Mye bra i avbildingen av figuren. Men bakgrunnen burde vært bedre. Her har du fill kontroll og benytte laken, papir, tøyflater for å hindre forstyrende elmenter i bakgrunnen. Kanskje andre vinkler, evt. brennvidder kunne skapt mer spennende linjeføringer i bildet. Jeg får inntrykk av at dette er en figur du kan flytte på. Hva en annen bakgrunn? Hva med lav kamerasttilling (vidvinkel) Hva med lyssetting bakfra? jeg ser mange spennende muligheter. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Du ønsket kritikk. Mye bra i avbildingen av figuren. Men bakgrunnen burde vært bedre. Her har du fill kontroll og benytte laken, papir, tøyflater for å hindre forstyrende elmenter i bakgrunnen. Kanskje andre vinkler, evt. brennvidder kunne skapt mer spennende linjeføringer i bildet. Jeg får inntrykk av at dette er en figur du kan flytte på. Hva en annen bakgrunn? Hva med lav kamerasttilling (vidvinkel) Hva med lyssetting bakfra? jeg ser mange spennende muligheter. Ser du ikke att hun står og kikker ut av hvinduet? Det er mye fin symbolikk i det som blir ødelagt av en "ren" bakgrunn. Kunne sikkert hatt litt fill på venstresiden men jeg syns det ser veldig naturlig ut sånn det er nå. Endret 17. april 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hva hun står og ser på blir senere oppklart i apriltråden. Flyttes på kan den desverre ikke. Noe spennende lys kan jeg heller ikke tilføre pga. følgende ting: 1) Det er ikke plass. 2) Jeg har ikke utstyret. 3) Jeg liker det naturlig (vi har alle våre prefaranser. Mine inkluderer desverre særdeles sjeldent kunstig lyssetting. Kall det gjerne et prinsipp.) Phaser har forøvrig rett. Hun står ved siden av et vindu. Takker for tilbakemeldinger, selvsagt, både på godt og vondt Edit: Kritikk om dårlig bakgrunn kan jeg desverre ikke si meg enig i. Jeg finner den ikke videre rotete, men dus og behagelig for øyet, uten at den trekker oppmerksomhet vekk fra motivet. Endret 17. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå