Quickiz Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hei, trenger litt hjelp. Har kjøpt meg mic, og den funker perfekt på min bærbare pc, men på den statsjonære, så hører det jeg snakker med meg ikke. Så jeg lurer på hvor jeg kan stille opp lyden. Jeg bruker skype osv som snakke prg. Har et Realtek HD Audio Manager greie, som jeg har prøvd å stille ting på, men til ingen nytte. Sier takk og takk Endret 17. april 2009 av Ondskapensakse Lenke til kommentar
ReppeRobert Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hei, trenger litt hjelp.Har kjøpt meg mic, og den funker perfekt på min bærbare pc, men på den statsjonære, så hører det jeg snakker med meg ikke. Så jeg lurer på hvor jeg kan stille opp lyden. Jeg bruker skype osv som snakke prg. Har et Realtek HD Audio Manager greie, som jeg har prøvd å stille ting på, men til ingen nytte. Sier takk og takk *Prøv og skru opp lyden på mikken fra volumkontroll/alternativer/egenskaper Velg din mikrofon *''Booste'' mikken *Fungerer også i volumkontroll på nesten samme måte**Fulgte det med en CD med headsettet? Sett den inn og følg instruksene Endret 17. april 2009 av ReppeRobert Lenke til kommentar
Quickiz Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Fant ut at jeg hadde headsettet koblet til, og micen på den var av. Og da var ikke bord micen registrert, så nå funker det bra Endret 17. april 2009 av Ondskapensakse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå