fcuk_IT Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Månelys natt over monolitten. Nikon D80 + Tamron 17-50mm f/2.8 EDIT: Byttet ut med et med litt mer oppskarping Bildet er rettet opp i DxO Elite, og støybehandlet i Neat Image. EXIF: f/2.8 @ 17mm - Dette var før jeg fattet disse greiene Endret 17. april 2009 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 En herlig eksponering.(Er det en?) Bra komposisjon,skarpt,og stilig belyst,gir en nydelig kontrast mot himmelen. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 17. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 En herlig eksponering.(Er det en?)Bra komposisjon,skarpt,og stilig belyst,gir en nydelig kontrast mot himmelen. Dette er en eksponerig ja, 13s lang. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Mektig. Jeg kan desverre ikke gi noe tips om å gjøre noe bedre her, men får nøye meg med å rose deg for et usedvanlig godt bilde av et nokså hyppig fotografert verk. Jeg er imponert, rett og slett, det her var vakkert. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 17. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Jøsses, la merke til nå at det sitter en å ser rett inn i kameraet - til høyre, med skjegg. Freeeky. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Helt enig med tidligere skryt, meget bra bilde det her.. Opp på vegg! Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Lekkert, rett og slett lekkert! Enig med Larsenio: få det opp på veggen! EG Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Glitrende bilde! Flott kontrast til en av de dypeste blå nattehimlene jeg har sett fanget! Endret 19. april 2009 av Trondster Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Utrolig kult - rett og slett! Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå