hehe200 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hei, jeg hadde en feil når jeg spilte Counter Strike. ''half-life lancher is not responding'' Komplett.no sa at dette kunne være minne feil. Og jeg har 2048x2 OCZ RAM brikker og disse stod i de gule sporene, og når jeg satte dem i de rød, og så slo på pcen var bilde svart og pcen bare pep mange ganger, og slo seg av, og så på igjen. Men pep likevell, så satte jeg i 1024x2 Crucial brikker i de gule sporene, de samme skjedde med pipinga(mulig disse brikkene var defekt) Men ja, er de RØD ram sporene på h-kortet evnt defekt + at OCZ rammen er defekt i med at jeg får den feilen i Counter Strike. Skal kjøre en MEMtest, har ikke fått gjort dette enda. Takk for alle svar visse dere har noen idè. Fredrik Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Prøv med kun en minnebrikke om du får startet maskinen; oppdater bios, gi minne rett spenning, forsøk å montere den andre brikken. Minnet tester du med memtest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå