KKake Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Synes det er litt gøy å se på andre sine skateboard og andre skatebilder, f. eks når man gjør triks og sånn. Så da kan man jo poste slike bilder her tenkte jeg, om noen andre har noe å komme med. Kan jo også skrive litt om brettet man bruker på bildet. Men siden dette er en bildetråd, så bør alle ha bilder i innlegget sitt. Endret 10. mai 2009 av KongKake Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Legger ut et par bilder av mitt nyinnkjøpte brett jeg. Fikk det for 1200,- på Twin Palms i Tønsberg, sparte 500,- fordi trucksene hadde stått på et annet brett. Litt merkelig fargekombo, men det er fordi jeg ikke fant noen spesielt passende plate til de billige trucksene. Litt specs: Plate: Speed Demons Trucks: Ruckus Hjul: Darkstar Griptape: Jessup Kulelager + skruer: Dunno', karen som satt det samme for meg sa ikke noe om det Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Nose manual Endret 3. oktober 2013 av Mikachu Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Isn't it a beauty...haha Oppsett: -World Idustries abec 5 kulelager -Blind 51mm hjul -Blind trucks -Boardshop deck P.S: Boardshop deck er faktisk veldig bra:) De er lettte og har god kick:) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Siden det ikke var så mye aktivitet her at det gjør noe, så slenger jeg opp et bilde av brettet mitt etter en halv ukes bruk. Skateboard er noe som virkelig slites fort. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kompis i farta, jeg har tatt bildene: Ollie: Kickflip: 3 flip: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fantastisk actionbilde der, JiGGe! (nr. to, spesielt) Poser pic av mitt Brett fra Amnesty/Activist. Rimelig nytt, og siden jeg ikke kan noen særlig triks ennå; temmelig fint på undersiden Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 fete shots Jigge:) Hvor er bildene tatt? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Thanks! Bildene er tatt på den lokale skateparken. Nær Tønsberg Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Bilde fra skatehallen i Haugesund. Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis jeg har gjort dette riktig, ser dere et bilde av mitt utrolig kule habitat-brett etter to dagers bruk, og et av meg som tar det kuleste, beste og mest utrolige trikset jeg kan etter to dager med eget brett: Ollie.(NB: Se opp for de beste skateskoene ever(Not)) Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nice hall larven, brae synd at vi ikkje har det:( Og du Zigurd fett brett men vilke trucks e det? ' Baaare lure Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Independent-trucks. Er ikke sikker på hvem "Koston" er, men ##!!$$ ham xD Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Independent-trucks. Er ikke sikker på hvem "Koston" er, men ##!!$$ ham xD whatever, Independient e jo best på trucks da:) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Likte brettet ditt Zigurd åssen brett er det? Siden jeg er trådstarter, så må jeg være et godt eksempel, og poste med bilde. Hvis noen måtte lure, skoene er noen svarte VOX Vamp. Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er et habitat-brett <3(Bruker sjelden <3) Designet er driiiitdigg, men lakken gikk fort av ved bruk i half pipe(eller short pipe eller hva det heter). Mulig dette er vanlig da. Kan laste opp et bilde av hvor slitt lakken ble, i morgen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Min første dag(igår) med sk8. Øvde litt med ollie(ikke lett sliter med det!)... Etterhvert prøvde jeg et enkelt triks, tror at det heter casper. Det fikk jeg til Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Casper? DEt hadde jeg ikke hørt om. HVa går et ut på? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=0VY7yzGbzd4 Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 DEt ... Virket litt komplisert. Går litt off topic, men etter ollie, hvilket triks er lettest å lære seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå