Gå til innhold

Estland er morro - #hw.no gjengen


Odden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja, det er räbillig her. masse söte damer. og när en skal feste drikker en seg kanakas. iallefall en gang. nei jeg har brukt 1000,- norske til nä. og det er en gjennomsnittlig mänedslönn her... I LIKE IT!

 

uansett sä er det bare kos nä. har mange morsomme bilder her... og alle gir totalt faen nä. jeg har nä kontroll pä drikkingen min. og ja när en drar ut sä tar en et par halvlitere

Lenke til kommentar

jaja elvis. vet at det er billigere i litauen. men faen heller.

 

ä ja, sjekket opp to nydelige jenter i gär. eneste problemet var den idioten som drev ä spurte de om de ville kle seg nakne med ham. uansett var de godt pä gli. likte det ja. og ellers venninner som er totalt gaerne i hue.

 

drar til Tallinn i morgen og sä pä bäten til sveariket. er i sogndal lördag klokken 20.00 etter planen.

Lenke til kommentar
Hehe have fun. Trodde ikke estland var noe gøyt sted å reise til men eg tar vist feil. Have more fun. :wink:

Er gøy det, når nordmenn får billig mat og brennevin så er det gøy :lol: Har vert i bulgaria, og der gikk nordmene og svenskene amokk nå de oppdaget hvor billigt ølet og brennevinen var.

De fleste var dritas i 14dager? At de gadd å ha hodeverk i 14dager skjønner ikke eg, med de om det.

Lenke til kommentar
Er det no å gjøre i estland da? :shrug:

 

etter det jeg har fått med meg, så er det billig øl og sprit! trenger man mer? det er sikkert ikke oppdagelsesreise Odden er på.. han er på partyferie! da fester man.. trenger ikke mer å gjøre da. :D

Lenke til kommentar
Var på heisatur til Polen for 10 år siden.

Mye "fint" å se der og så billig da gitt!!   :)

 

du så vel ikke mer enn ned i et glass med vodka du

Tja, ble mye vodka og pils hver dag ja. Kostet jo ikke mer en ca. 25-30kr for en liter Vodka på Rema 1000.

Var der i 14 dager, så vi fikk da med oss litt av bylivet i Warzawa også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...