Odden Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Folkens, nä sitter jeg i Estland og koser meg. faen sä morro dette er. var pä fylla i gär, 2 meter med tequilla, en liter vodka, en liter jaegermeister, et par pils osv. det er helt enormt. har brukt kanskje 600 kroner til nä i landet... har hele 30 min nä. kostet meg 7,50kr... liker dette stedet. billig og bra. skal nä kjöpe meg noe ä gomle pä... og det er masse bra damer her... dere skal fä se bilder fra turen. det er mange psykobilder ja... og jeg er visst i den harde kjaernen..... uansett sä koser vi oss masse masse her. hjertelig og fyllesyk hilsen fra Odden. btw: bbc kan virkelig si jeg var pä den i gär Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ja, kjempe gøy å drikke seg DRITA så det stinker DRITT av en og man nærmest spyr. Kaster penger rett ut av vinduet og husker ingenting.. FETT Lenke til kommentar
Odden Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 hvem snakker om ä ikke huske noe. husker alt jeg gjorde jeg. tilogmed hva jeg snakket om. og kaste penger ut av vinduet... ta meg tenke her.. kostet det ikke 10 norske kroner for et shot sprit, 4 for en öl osv. nei en har kontroll osv. uansett sä er det morro her, skal pä studentäpning i dag. men nä er tiden min oppe sä vi snakkes senere Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hi odden =) Håper du har det fint der nede Høres i allefall slikt ut Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ja, kjempe gøy å drikke seg DRITA så det stinker DRITT av en og man nærmest spyr. Kaster penger rett ut av vinduet og husker ingenting.. FETT Ikke? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ja, kjempe gøy å drikke seg DRITA så det stinker DRITT av en og man nærmest spyr. Kaster penger rett ut av vinduet og husker ingenting.. FETT noen liker å feste.. Det er også litt sosialt.. Må nok bare finne deg i det.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ja, kjempe gøy å drikke seg DRITA så det stinker DRITT av en og man nærmest spyr. Kaster penger rett ut av vinduet og husker ingenting.. FETT Ikke? n0t. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Å drikke (mye) er tull. Jeg er så beinhard fra før av, så jeg trenger ikke å gjøre slikt. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ja, kjempe gøy å drikke seg DRITA så det stinker DRITT av en og man nærmest spyr. Kaster penger rett ut av vinduet og husker ingenting.. FETT la nå gutten gjøre hva fan han vil uten å må bli kritisert av bedrevitere hørtes ut som du har det godt, lykke til videre Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ja, kjempe gøy å drikke seg DRITA så det stinker DRITT av en og man nærmest spyr. Kaster penger rett ut av vinduet og husker ingenting.. FETT Ikke? n0t. jo. fett. kaster lite penger ut av vinduet og husker alt jeg grattis odden :wink: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Estland og omkringliggende strøk + damer = gøy 8) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Vell jeg drikker somregel ikke noe særlig. Tar meg ofte en Pils eller en cider noen ganger ,men sjelden noe sprit. Når jeg drikker sprit så er det bare og hive "nepå". Er litt morsomt hvis det er mange fine damer der da Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 jeg skal snart til estland... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hva gjør dere egetnlig i Estland da? Elv1s er der og dah Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hva gjør dere egetnlig i Estland da?Elv1s er der og dah Fy skitt, du følger med da. Elv1s er i Litauen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Daniel da, jeg kan ikke vite alt heller da Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hva gjør dere egetnlig i Estland da? Du skulle bare vist :wink: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hva gjør dere egetnlig i Estland da? Vel, er jo billig å dra dit om man skal på sexferie og ikke har råd å dra til thailand. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hehe have fun. Trodde ikke estland var noe gøyt sted å reise til men eg tar vist feil. Have more fun. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå