Gå til innhold

Sennheiser PX100, WeSC - Bongo eller Koss Porta Pro?


Anbefalte innlegg

Har tenkt på å kjøpe meg ett nytt headset, begynner å bli litt små lei av Porta Pro, er jo forholdsvis god lyd i Porta Pro'n, men er litt små pinglete og mye produksjons feil på den. Burde jeg holde meg til Porta Pro'n, eller velge mellom Sennheiser PX100 og WeSC, og hvem er best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les innlegget jeg svarer på. Sennheiser (PX100). Har to av dem faktisk, kjøpt et ekstra til jeg sliter ut det gamle :p

 

Jeg har prøvd både koss, skullcandy og wesc. Har aldri hatt noe wesc-headsett selv, men jeg har prøvd oboe. Det er jo klart, hver av disse produsentene har jo mange modeller, men av de jeg har eid/prøvd av disse, så har jeg vært mest fornøyd med skullcandy recruit/icon (på tross sitt spinkle utseende) og skullcandy hesh.

 

Uansett, mine kriterier er et headsett som er godt til musikk og film, og kan brukes på gaten så vel som hjemme, rundt 500 kr. Da er PX100 en sikker vinner hver gang.

 

Godt mulig det finnes hodesett med bedre lyd i samme prisklasse, men størrelsesfaktoren teller mye for meg. Hesh er vel og bra, for ikke å snakke om AKG og denslags, men PX100 har bare den riktige størrelsen rett og slett.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...