John Keats Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kom over flashspillet Alpha Bounce og kom på at jeg spilte et spill når jeg var liten som er nesten helt likt. Men jeg greide ikke finne ut hvilket spill det baserer seg på. Noen som har spilt spillet jeg prater om, og som husker navnet? http://www.alphabounce.com/ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Ingen som aner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er det Arkanoid / Breakout du tenker på? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Nei er nok desverre ikke det. Spillet jeg tenker på var nesten 100% likt med alle powerupsa du får etterhvert og mer. Er ikke sikker på hvilket operativsystem det ble utgitt på heller. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nå så jeg bare på bildene, så vet ikke hvilke power-ups versjonen du tenker på har. Men DX-ball er ganske likt, men det er igjen basert på Breakout som Gnålern nevner. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Tror jeg elsker deg. DX-ball 2 er det spillet jeg spilte som liten. Skal lastes ned ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå