Footy Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 jeg har nesten konstant sår på innsiden av kinnet på høyre side. Såret går paralelt med hele tanngarden fra bak i munn fram til leppene. Min eneste forklaring er at jeg tygger på kinnet i søvne (noen som har noen andre forklaringer).. Om det er slik at jeg gjør dette, noen som har noen tips for å hinde meg selv i å gjøre dette?. samtidlig sove godt Lenke til kommentar
cheating Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 jeg har nesten konstant sår på innsiden av kinnet på høyre side. Såret går paralelt med hele tanngarden fra bak i munn fram til leppene. Min eneste forklaring er at jeg tygger på kinnet i søvne (noen som har noen andre forklaringer).. Om det er slik at jeg gjør dette, noen som har noen tips for å hinde meg selv i å gjøre dette?. samtidlig sove godt kjøp en svamp du kan ha i munnen mens du sover Lenke til kommentar
Dolt Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 ring eller send mail til tannlege. De tar ikke betalt for en telefonsamtale om råd om hva det evnt kan være. Men det kan jo hende de prøver å selge deg en sånn tannskinne eller noe til å bite på mens du sover sånn at du ikke spiser deg selv. Det kan jo være hende det er riktig behandling. Spør de som kan viss det er veldig plagsomt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 De har sånne "toothguards" på apoteket. Sikkert mer comfy med en spesiallaget en fra tannlegen, men det er jo dyrere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå