Herr Brun Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg tipper du hadde hatt det vel så bra, om ikke bedre, på et blandet rom. Det blir vel teknisk sett et blandet rom når Toppriss (som tydeligvis er gutt) er på rom med 5 jenter. 1 Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Spørsmålet er vel hvor god soldat han blir når han har 5 distraksjoner på rommet. Det blir vel seksuelle spenninger over en lav sko fra Toppris sin side. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 En glad soldat er en god soldat... Og jeg for min del ville vært ganske fornøyd i den situasjonen. 1 Lenke til kommentar
Burnham Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 En glad soldat er en god soldat... Og jeg for min del ville vært ganske fornøyd i den situasjonen. Dette er vel en helt annen diskusjon, men bitre, inneslutta, sinte og generelt frustrerte soldater er de beste Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 I leiren jeg var i var det ikke lov for gutter og jenter og dele rom. Og det hendte 2-3 ganger iløpet av førstegangstjenesten at gutter fikk refs på oppstilling for å ha oppholdt seg på jentenes rom etter kl 23 på f.eks lørdager. Jeg skjønner godt at de gjør det sånn med tanke på hvordan det var i leiren min. For å si det sånn, selv den styggeste jenta i leiren (som igrunn så ut som en halvfeit gutt) ble sjekket opp av flere hver eneste helg og kunne nesten bare knipse for å få sex. Sånn går det når det er ca 3000 soldater og 30-40 jenter. Så det er ikke rart at forsvaret tar sine "forholdsregler". Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er folk som har sex i forsvaret, enkelt og greit! Jeg kjente flere i vakt og sikring troppen når jeg var på setermoen som sa at de hver eneste helg fersket folk med buksene nede, på de merkeligste plasser. Opptil 3-4 tilfeller hvor "akten var igang" hver eneste helg. Inni beltevogner, bak busker og kratt i kulda, i dusjen, på våpenpusserommet +++. 1 Lenke til kommentar
Vitor Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ja er vel enig der, vi som var i garden hadde jo hele oslo å boltre oss i https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue.gif. Fuck deg Skal opp i Troms område i Januar! Må seriøst se noen jenter i blant. Også skal faen meg ingen runke om kvelden på rommet jeg skal sove i satser på at noen er voksen nok til å dra ut på vaskerommet eller dassen om vedkommende skal være så jævlig kåt.. Jeg skal egentlig ikke si så mye siden jeg tok meg en kjapp en på flyet til utlandet en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå