Gå til innhold

Deler jenter og gutter samme rom?

Crystina

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

I leiren jeg var i var det ikke lov for gutter og jenter og dele rom. Og det hendte 2-3 ganger iløpet av førstegangstjenesten at gutter fikk refs på oppstilling for å ha oppholdt seg på jentenes rom etter kl 23 på f.eks lørdager.

Jeg skjønner godt at de gjør det sånn med tanke på hvordan det var i leiren min.

For å si det sånn, selv den styggeste jenta i leiren (som igrunn så ut som en halvfeit gutt) ble sjekket opp av flere hver eneste helg og kunne nesten bare knipse for å få sex.

Sånn går det når det er ca 3000 soldater og 30-40 jenter.

Så det er ikke rart at forsvaret tar sine "forholdsregler".

Lenke til kommentar
Det er folk som har sex i forsvaret, enkelt og greit!

Jeg kjente flere i vakt og sikring troppen når jeg var på setermoen som sa at de hver eneste helg fersket folk med buksene nede, på de merkeligste plasser. Opptil 3-4 tilfeller hvor "akten var igang" hver eneste helg.

Inni beltevogner, bak busker og kratt i kulda, i dusjen, på våpenpusserommet +++.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Ja er vel enig der, vi som var i garden hadde jo hele oslo å boltre oss i https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue.gif.

Fuck deg :p Skal opp i Troms område i Januar! Må seriøst se noen jenter i blant. Også skal faen meg ingen runke om kvelden på rommet jeg skal sove i :p satser på at noen er voksen nok til å dra ut på vaskerommet eller dassen om vedkommende skal være så jævlig kåt.. Jeg skal egentlig ikke si så mye siden jeg tok meg en kjapp en på flyet til utlandet en gang :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...