Jan-E. Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har installert tightvnc i pakkebehandleren i mint, men jeg finner den ikke i menyen? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Gå i menyen under System->brukervalg->eksternt skrivebord...skal dukke opp ny "protokoll" i lista der... Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Gå i menyen under System->brukervalg->eksternt skrivebord...skal dukke opp ny "protokoll" i lista der... Jeg skal fjernstyre en windows-maskin fra mint. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Da bruker du rdesktop / Terminal Server Klient, ikke tightvnc. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Da bruker du rdesktop / Terminal Server Klient, ikke tightvnc. Enn hvis jeg vil bruke vnc? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) apt://vncviewer (dvs, installer vncviewer) så får Terminal Server Client støtte for Vnc TSC er btw installert fra før av i Ubuntu - > Programmer -> Internett -> Terminalserver-klient. Ellers så har du vel "Visning av ekstern skrivebord" under Internett (den er også vnc) Endret 17. april 2009 av Kagee Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Installerte Windowsutgaven i Wine. Fantastisk enkelt.... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Støtte for VNC ligger i Terminal Server Client. Installere dette gjennom wine er ikke noe poeng i. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Støtte for VNC ligger i Terminal Server Client. Installere dette gjennom wine er ikke noe poeng i. Funker meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå