sdf123 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har nå sett de 2 første episodene, og må si at jeg sitter med litt blandede følelser og et spørsmål. Hva slags tv serie er det? Så plutselig at man kunne stemme på hvem som skulle drepes i neste episode, er det noe form for tv-show-reality? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Syns ikke første episoden var så spennende som reklamen skulle ha det til men skal kanskje se andre episoden idag. håper det blir en bra serie da. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har nå sett de 2 første episodene, og må si at jeg sitter med litt blandede følelser og et spørsmål. Hva slags tv serie er det? Så plutselig at man kunne stemme på hvem som skulle drepes i neste episode, er det noe form for tv-show-reality? Så langt vil eg seie det er ein blanding av skrekk og drama-serie. Handlinga minner meg om And then there were none. Det som er positivt i så måte er at vi får ein skikkeleg historie, der alle tråder blir følgt opp til slutt. I tillegg til sjølve serien, prøver dei og å skape eit miljø på Internett. Til dømes gjennom ei konkurranse der alle kan vere med å tippe kven som blir drept i neste episode (går ut frå at det det du tenkjer på i innlegget ditt), og ei eiga side for bakgrunnsmateriale: http://www.harpersglobe.com/ Personleg liker eg serien godt så langt. Alt i alt fell det meste i smak. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg håper det er en serie som er skikkelig planlagt og allerede skrevet ferdig, ikke sånn som Lost som bare fortsetter og fortsetter... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Serien skal ha ein sesong med 13 episoder. Alt er nok planlagt og gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg ser Synes det er egentlig greit spennende så langt! Lenke til kommentar
iRik Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har fulgt med på det, og sett alle episodene som har vært, men hvorfor er det ikke idag? Lenke til kommentar
Brusveen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jeg har fulgt med på det, og sett alle episodene som har vært, men hvorfor er det ikke idag? Noe som kan forklare dette? :O ble virkelig skuffa har surfa litt rundt men det står ingenting kan det være at tv2 bare har avslutta serien uten noe form for forklaring ??? edit: etter enda litt mer googling viser det seg at seiren er utsatt en uke!!!!!! TV2 derre kunne informert om det!! Harper`s Island er da mykje Betre en det som går nå!!! Sjerpings tv2!! Endret 24. mai 2009 av Brusveen Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Det er slike ting som gjør at folk bruker bittorrent. Sett siste episode jeg, bra! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nå var det også en ukes pause i usa også, så da ble tv2 tvunget til en pause og. følger med på serien og, er en helt grei sommerserie å se på. En ok historie som utfolder seg med noen litt kjedelige karakterer innimellom, men det er ihvertfall plenty med personer de kan ta av dage. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nei, forresten aldri hørt om serien.. Lenke til kommentar
iRik Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Nå var det spennende du! Så ikke helt om det var Jimmy eller Henry som var der helt på slutten jeg. Håper det var Henry, det hadde vært en litt kul tvist. Har hele tiden sagt til meg selv at viss det var Wakefield, han sheriffen med det brannmerket i trynet eller JD som var morderen, så hadde jeg skutt produsentene. Nå ser det jo ut som det ikke er det Endret 14. juni 2009 av iRik Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Tror noen seriøst at det er Henry som er morderen? Skal ikke utelukke at han drepte JD, men at han skulle være seriemorderen? Fin serie. Edit: Putter det i spoiler, tenker jeg. Endret 15. juni 2009 av Cyberfrog Lenke til kommentar
slipten Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Så akkuratt siste episode nå. Det at Henry skal være morderen er tvilsomt, selv om han endra karakter i denne episoden. Det som var litt merkelig syntes jeg, var når de leste dagboken til Wakefield. Alle så ut til å godta det som sto der med at wakefield er far til Aby. Det skulle ikke forundre meg om det er en helt annen person som er datteren til wakefield Lenke til kommentar
iRik Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hæ? Wakefield faren til Abby? Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Griffus Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Utrolig bra serie! Absolutt verdt å få med seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå