Sk!ppy Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Driter staves driter, men 1, En, Ikke to, T. Altså: Driter men det burde stå før du lager bruker at det ikke er ferdig. gidder ikke å si hvor tragisk det er , da 98 % av alle postene sier det. Endret 1. juli 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Driter staves driter, men 1, En, Ikke to, T. Altså: Driter men det burde stå før du lager bruker at det ikke er ferdig. gidder ikke å si hvor tragisk det er , da 98 % av alle postene sier det. Jaha? Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Driter staves driter, men 1, En, Ikke to, T. Altså: Driter men det burde stå før du lager bruker at det ikke er ferdig. gidder ikke å si hvor tragisk det er , da 98 % av alle postene sier det. Så ikke bry deg da? folk som poster med kommentarer har "NO-LIFE" dem hakker på andre for dem vet ikke hvordan man kommuniserer -.-' Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Er det kun åpent for betatestere? Registrerte meg, fikk mail, klarer ikke logge inn. Kommer ikke feil brukernavn eller passord melding. "Spillet er for 1000. gang IKKE ferdig enda!" Jeg syns ikke den meldingen er særlig attraktiv for nye spillere. Selv har jeg ikke lest alle innlegg i tråden, og har derfor ikke sett at spillet ikke er ferdig 999 ganger tidligere. Endret 6. juli 2009 av Goggen90 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Med tanke på at trådstarteren er 14 år gammel så kan man kanskje ikke vente noe annet? Spillet er ikke bare uferdig, det blir aldri ferdig. En ting er og kunne php, det er noe helt annet og planlegge samt feilsøke et stort spill som dette. Ja, det er stort vist du ikke har noen form for peiling på hva du bedriver. Du kan bare google deg så langt.... Edit: Korrigerte alderen. Endret 7. juli 2009 av data_jepp Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Vel, for og komme med noe posetivt her, så kan jeg jo si at det er veldig mye og lære av og lage et sånt spill, så alle som har negative kommentarer. Vær så snill, gutten er 14 år gammel slik jeg har forstått det. Jeg kunne såvidt HTML i den alderen. Og det gjør meg glad og se at andre har denne interessen nå til dags.. Jeg må dog spørre hvordan dere har tenkt og takle det om siden får feks 100 brukere ? Skal dere kjøre på større servere, hvem skal isåfall betale for dette? Hvordan er BE bygd opp, blir det brukt memcache og oop? eller kjører dere 20 spørringer pr side og tror det går bra mens dere inkluderer et hav av kode? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Litt OT, men har OOP merkbart bedre ytelse, ved f. eks 100 brukere samtidig? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Litt OT, men har OOP merkbart bedre ytelse, ved f. eks 100 brukere samtidig? NEI! OOP har ingenting med ytelse å gjøre - kun organisering for programmereren. Det sagt - OOP gir oversikt, og således kan det være lettere å få til bedre ytelse. I php er det mye å gjøre for å forbedre ytelsen, men å foretrekke prosedyrell programmering fremfor OOP, eller motsatt, er ikke en av dem. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Litt OT, men har OOP merkbart bedre ytelse, ved f. eks 100 brukere samtidig? Nei, OOP har en målbar (svært liten) høyere overhead enn rene funksjoner. Sannsynligvis bruker det også mer minne enn funksjoner, og dermed er det en viss fare for at det heller ikke vil være noen særlig forskjell ved høyere last. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvis det er som Ernie sier, hvor stor forskjell er det da? Har så vidt vert borti OOP i C++, og trodde det bare var en måte å organisere koden på, så hva er i så fall annerledes? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Forskjellen er såpass liten at den kan ignoreres med mindre man skal kjøre det på en steingammel 386 eller noe i den rettningen. Altså i praksis er det toppen 10µs (0,01ms eller 0,00001s) pr. kall mot klassen på en ganske ok maskin. Red.: ... og ja, poenget med OOP er bare på et rent strukturelt plan. I forhold til ytelse har det ingenting å si i praksis. Endret 12. juli 2009 av Ernie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå