Gå til innhold

Restriksjoner på hjemmeinternettet mitt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ligger det lokalt på dinna datan og min data som er på reprasjon akkuratt no..

Skjønner ikkje kva eg skal gjere for å få fiksa det, ringe levrandøren min kan eg teste, vi skal sende e-mail til telenor og be dei om og svare på KVAsom er problemet og KVA vi gjer slik at dei må stenge det. Skal eg teste å reformatere pc'en?

Lenke til kommentar

For alt vi vet kan det være manglende betaling som er årsak til at du ikke er på nett.

Om problemet er at du ikke får spilt, men du får surfet og lest innkommende e-post, er du nok såkalt "abuse-sperret".

Om du får et svar fra leverandøren din om hva som er årsaken, eventuelt at de ikke ser noen feil, så må det nok være noe utstyr hjemme hos deg.

Men igjen - vi kommer et par steg lenger når du snakker med Telenor og eventuelt skriver det dem har forklart.

Lenke til kommentar

Eg trur det må være at mamma sin pc har virus, kvar gang eg scanner den viser det 20 ulike cookies, eg kan scanne den 5 min etter og dei er fortsatt der.. Skal reformatere pcen henna og prøve da.. :) Vi har betalt regninga, det er abuse-sperring. Men dei svarer ikkje på kva som er problemet, men no har dåkke hjelp oss. Vi skal reformatere so skriver eg om det er fiksa :D

Endret av Insan3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...