Insan3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hei, eg har telenor som min internett levrandør. Internettet har funka i 1,5 måne men ein dag so spilte eg Counter-strike: Source i 1 time so stengte dei internettet. Tips til kordann eg kan få fiksa problemet? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tror du vil finne atskillig bedre svar ved å ringe leverandøren din og høre hvorfor dem har sperra linja di, enn å høre her. Kom heller tilbake dersom dem sier at linja er ok, men at problemet ditt ligger lokalt på maskina di. Lenke til kommentar
Insan3 Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Da ligger det lokalt på dinna datan og min data som er på reprasjon akkuratt no.. Skjønner ikkje kva eg skal gjere for å få fiksa det, ringe levrandøren min kan eg teste, vi skal sende e-mail til telenor og be dei om og svare på KVAsom er problemet og KVA vi gjer slik at dei må stenge det. Skal eg teste å reformatere pc'en? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 For alt vi vet kan det være manglende betaling som er årsak til at du ikke er på nett. Om problemet er at du ikke får spilt, men du får surfet og lest innkommende e-post, er du nok såkalt "abuse-sperret". Om du får et svar fra leverandøren din om hva som er årsaken, eventuelt at de ikke ser noen feil, så må det nok være noe utstyr hjemme hos deg. Men igjen - vi kommer et par steg lenger når du snakker med Telenor og eventuelt skriver det dem har forklart. Lenke til kommentar
Insan3 Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Eg trur det må være at mamma sin pc har virus, kvar gang eg scanner den viser det 20 ulike cookies, eg kan scanne den 5 min etter og dei er fortsatt der.. Skal reformatere pcen henna og prøve da.. Vi har betalt regninga, det er abuse-sperring. Men dei svarer ikkje på kva som er problemet, men no har dåkke hjelp oss. Vi skal reformatere so skriver eg om det er fiksa Endret 23. april 2009 av Insan3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå