phax Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 jeg forstår ikke hel hvor du vil hen da også andre kommer med forslag til forbedringer i posten her. de bruker heller ikke den knappen Nei som sagt forventet ikke at du ville forstå. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 jeg forstår ikke hel hvor du vil hen da også andre kommer med forslag til forbedringer i posten her. de bruker heller ikke den knappen Nei som sagt forventet ikke at du ville forstå. så forklar hvor du mener at jeg må bruke den knappen mens de andre brukerne ikke trenger det . i tillegg så kan du forklare meg hva det er du mener jeg ikke forstår i stedet for å bare hele tide påstå at jeg ikke forstår det Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Nei takk, jeg har bedre ting å bruke tiden min på. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 He he, som følge av å lese denne tråden oppdaget jeg at det er kommet en feedback-knapp her ja...har jammen ikke lagt merke til den før. Men jeg tok den med adblock. Mest for moro skyld. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) trenger guide for fjerning for dem som bruker opera Midlertidig løsning: bare å legge til denne http://cdn.uservoice.com/* under exclude i urlfilter.ini fila i profilmappa di eller høyreklikk > blokker innhold > detaljer > legg til > lim inn adressen som er nevnt ovenfor. Endret 18. april 2009 av mandela Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 trenger guide for fjerning for dem som bruker opera Midlertidig løsning: bare å legge til denne http://cdn.uservoice.com/* under exclude i urlfilter.ini fila i profilmappa di eller høyreklikk > blokker innhold > detaljer > legg til > lim inn adressen som er nevnt ovenfor. takk Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Nei takk, jeg har bedre ting å bruke tiden min på. det var det jeg tenkte. du bryr det ikke om hva andre forstår eller ikke forstår. og forventer at jeg skal forstå alt du forstår. slik tanker kan umulig stemme med tanken bak dette forumet. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Forumet fungerer fint, hva med mer kvalitet på artiklene. Spesielt på hardware.no Hardware.no har nå lavere kvalitet enn for eksempel digi.no, er senere ute med nyheter og det er ofte uklarheter i artiklene. Dersom utviklingen fortsetter er man snart nede på nivå med itpro. Angående knappen: Forstår den kan virke plagsom, syntes selv det da jeg først så den. Men det må vel til for å gjøre brukerne oppmerksomme. Når det er sakt ønsker jeg ennå det gamle designet velkommen tilbake, gjerne sammen med overklokking.no.... men det er vel å tro på julenissen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 phax: nå kan du bare slappe av. knappen fungerer ikke hos meg hvor skal man komme hvis man trykker på den ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hit: http://diskusjon.uservoice.com/ Lenke til kommentar
Timster Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Faen til håpløse svar det var her da! Jeg la ikke merke til den knappen før dere sa det engang jo, den er jo ikke over noe tekst og hvertfall ikke irriterende. Kom med konstruktive forslag eller hold kjeft. Si det heller på en mer imøtekommende måte isåfall, som "jeg synes ikke knappen var en god løsning, kan dere ta den bort?" Se, mye hyggeligere! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sinnsykt, sinnsykt lite gjennomtenkt knapp. Jeg så at dere drev å la den til, og den begynte på venstresida, noe som var enda værre enn nå. Virker som dere ikke tenkte igjennom hvor den skulle være, men bare slang den på sida og tenkte: "Her passet den fint ja". Det har nå endt opp med at omtrent alle brukerne blokkerer knappen, så hvorfor ikke bare legge knappen i menyen? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 jeg vil ha en "søk i denne tråden"-knapp. Burde i alle fall ligge under "valg" på den øverste posten Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Merkelig lite respons fra "de ansvarlige" i disse diskusjonene angående denne knappen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 flytt den på den andre siden , sammen med de andre valgene. det er der den hører hjemme. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 jeg vil ha en "søk i denne tråden"-knapp. Burde i alle fall ligge under "valg" på den øverste posten Det er eit søkefelt for tråden nederst til venstre. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det har nå endt opp med at omtrent alle brukerne blokkerer knapen, så hvorfor ikke bare legge knappen i menyen? Haha, "alle brukerne" du.. Jeg tørr tippe at antall brukere som har tatt seg bryet med å blokkere denne knappen er veldig marginal. Hvem faen bryr seg sier jeg bare. Knappen kommer ikke til å være der for evig og alltid, så hvorfor gidder dere kaste bort energi på å diskutere den? Den er knapt synlig og gjør ingen skade der den ligger. Noen folk er bare alt for glad i å klage og benytter enhver annledning virker det som. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 ikke synlig ? den lyser nesten i neonskrift. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jepp, og må man faktisk være bruker på den sida for å stemme? HVEM gidder å registrere en bruker for det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jepp, og må man faktisk være bruker på den sida for å stemme? HVEM gidder å registrere en bruker for det?Nei, du må ikkje vere vere brukar for å stemme. Og du har du t.d. ein Facebook- eller Google-konto kan du bruke den til å logge inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå