Gjest bruker-45896 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Heii Jeg leter etter bremseskiver/klosser til min Daewoo Espero -98 modell. Helst en nettbutikk eller en butikk i Arendals området hadde vært greit. Takk Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Både Meca og Mekonomen har jo avdelinger i Arendal. Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Sjekket dem ut nå, forferdelige priser!? Hvor mye skal sånt som dette koste? Skal bytte skiver og klosser foran, kommer jo fort opp i 3000kr! Finnes det ingen billige nettbutikker som fører sånt? Takk for svar! Lenke til kommentar
eth006 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 kan prøve og ringe blomdals opelhøgg.( driver med daewoo og. sender i post) eller se på www.nbfbildeler.no etter brukte viss det du er interissert i det. noen der sender over hele landet ¨¨ lykke til Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) fra meca: klosser foran: 387kr skiver foran: 550kr x2 Hvordan du får det til å bli 3000 lurer jeg på. Alternativt kan du jo kjøpe klosser og skiver på biltema. Er jo en haug med opeler som har samme bremser. Der blir den samlede prisen 7-800kr... Endret 18. april 2009 av eab Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 nbfbildeler har ikke det jeg skal ha. blomdals opelhøgg, der står det at de bare har opeldeler, men så sier jo eab at mange opel som har samme bremser. så det kan hende de har det som passer? Må jo ha klosser på begge sider foran? Også tok jeg med monteringssett i prisen, det regner du som unødvendig da? Men jeg surra jo helt med hoderegninga der! Haha! Biltema virker som det greieste alternativet, det er i nærheten og det er billig. Hvordan finner jeg ut hvilke opelmodeller som har samme bremser? Beklager min uvitenhet og surrete hode, og tusen takk for at dere svarer! Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Bremseklosser selges bare i sett (dvs. både høyre og venstre side). Monteringssett er ikke kjempenødvendig, da du kan bruke det du har fra før. Hvis du klikker deg fram på meca sin webkatalog, og inn på f.eks bremseklossene så kan du trykke "passer til følgende biler" og få fram ei liste over biler som bruker samme deler. Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jepp, da fant jeg de hos biltema vet du! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå