Gjest Guest_Supermann_* Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Les og svar Jeg fikk kontakt med ei jente over nett som tilbringet påsken på hytten her jeg bor. Kjente henne ikke fra før av, men noen av hennes venniner . Jeg inviterte henne på besøk for ønsket å bli bedre kjent. Utrolig fin og koseli . Hun kom på besøk der jeg , kompis og vennina var tilstede. Laget mat og så på film . Denna natten sov hun over hos meg , ingenting skjedde . Men hun hadde en spesial kommentar å komme med " Har du pult i denne dyna? " . Jeg måtte tenke meg om å si " ehh, nei ". Iallefall så virket hun som en jente som var litt beskjeden og ble fort usikker. Selv om ho hadde utseende og kroppen med seg.Var ikke noe problem med å ligge å kose . Iallefall det inntrykket jeg hadde fått fra ho var at jeg var en player. Som er et ofte problem for meg . Dag nr.2 kom og jeg inviterte henne over på vors , her drakk vi en gjeng venner og hun ble med ut på byen. Når kvelden kom så dro vi hjem til meg på nach . Der det ble noen interessant samtaler , hvor jeg spurte henne hva slags inntrykk hun hadde fått av meg. Da sa hun at hun syntes jeg var overfladisk. Jeg tok dette med knusende ro og tenke ikke noe mer på det. Utover kvelden ble vi begge fulle og vi rotet sammen. Senere dro hun hjem. Dag nr.3 . Hun kom innom meg på kvelden for å hente væsken sin som var glemt og beklaget for oppførsel sin dagen før. Spurte henne om hun hadde lyst å finne på noe , ja ho sa vi kunne dra på kino. Når kvelden kom så fant vi ut at ho heller kunne komme til meg . For kino ble stress. Det går et par timer og jeg ikke hører noe fra henne. Prøver å ringe , men ikke noe svar. 1 time senere ved midnatt kommer det en melding "Jeg sovnet". Sier hun at hun heller kan komme innom jobben min før hun drar. Dag nr. 4 Sitter på jobben , hun sender meg mld å spør hvor jobben min er og adressen . Sier at hun er der rundt kl.17. Her kommer den store vrien/tvisten i hele opplegget. Plutselig blir det helt stille og jeg hører ikke noe fra henne. Nå er det gått 8 dager og fortsatt ikke hørt noe. Har sendt ho ei melding og prøvd å ringe henne 3 ganger . Men intet svar. Så mitt spørsmål er egentli , va faen skjedde ? Går det ann å få roet dette i land på en måte ? Jeg har prøvd å analysere dette for å komme fram til noe . Enten så er ho veldig usikker og dårlig selvtillit. Kanskje redd for å at jeg player henen. F.eks som da vi lå i senga sa ho at jeg ikke ville se henne uten sminke for ho var ikke fin da. Når det kommer til interessen fra henne så har ho gitt mange komplimanger. Et annet moment jeg har drevet med en av hennes bestevenniner. Så kanskje ja , ho har blitt redd og løpet av sted. Eller fått høre noen ord fra andre Kvinner er ikke lett å forstå men ønsker å forbedre spillet Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hvertfall ikke ring eller send flere meldinger, da virker du desperat. Ballen er på henens side nå. Har du henne på feks facebook? Veldig usannsynlig, men hun kan ha mistet mobilen. hehe Endret 17. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Gjest Guest_Supermann_* Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvertfall ikke ring eller send flere meldinger, da virker du desperat. Ballen er på henens side nå. Har du henne på feks facebook? Veldig usannsynlig, men hun kan ha mistet mobilen. hehe Allright... Den er god . Jeg har henne på facebook ja , va tenkte du på ? Skal jeg fjerne henne som venn eller? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Din vilje er? ..aha! Gjør det uten å mukke, hvis du mener at vedkommende skal slettes fra vennelista så gjør det og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Prøvd å ringe med skjult nummer? hvis hun tar den da vet du i det minste at hun er til stede, og siden hun da ikke svarer deg når du ringer med at du viser nr så er hun ikke noe å satse på Bare ikke ring med å vise nr først, forså å ringe med skjult nr 5 min etterpå -_- Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvertfall ikke ring eller send flere meldinger, da virker du desperat. Ballen er på henens side nå. Har du henne på feks facebook? Veldig usannsynlig, men hun kan ha mistet mobilen. hehe Allright... Den er god . Jeg har henne på facebook ja , va tenkte du på ? Skal jeg fjerne henne som venn eller? Nei mente ikke det, tenkte bare om hun hadde mistet mob og ikke hadde noen annen form å kontakte deg på. Selv om det er veldig søkt, men har skjedd før. Virker mest som om hun bare ignorerer deg, siden hun muligens fant ut hun ikke var så interessert. Så hun tar den "lette" veien, istedenfor å si det rett ut. Du får bare se om hun kontakter deg. Bare ikke ring eller send særlig flere meld nå, da virker du som en stalker. Prøvd å ringe med skjult nummer? hvis hun tar den da vet du i det minste at hun er til stede, og siden hun da ikke svarer deg når du ringer med at du viser nr så er hun ikke noe å satse på Bare ikke ring med å vise nr først, forså å ringe med skjult nr 5 min etterpå -_- Er jo ganske åpenbart hvem som ringer om det kommer 5 min senere da, men syntes skjult nr ideen var noe du burde tenke på ja. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Supermann_* Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har nå posted en comment på et bilde hun har kommentar på min facebook profil . Så har jeg fjernet henne som venn Har ikke ringt med skjult nummer. Men prøvde nå , mobilen er avslått faktisk . hehe Driter jeg ialleall å sende noe melding , ringe og bryter all kontakt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Supermann_* Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Edit : Da vil hun få en notification og kanskje ta hintet . Så får man se Lenke til kommentar
tesla does the astro Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg blir veldig imponert hvis du klarer å redde dette i land. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Herregud så mye fjortismøl det var i denne tråden... Klarer du å ro denne i land er du griseheldig... Du hadde alt, og rotet det til med barnslig oppførsel. Kvinner vil ha menn som er kalde under kriser. Her har du vert alt annet enn kald. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Dude akkurat det samme skjedde med meg rundt nyttårsaften. Først dating så kosing, og deretter knulling. Alt i alt 3 mnd. Deretter total kontaktavbrudd. Vet fortsatt ikke hva som feiler hun. Jeg ha slettet alle hennes meldinger, bilder og slettet henne fra facebook etter 14 dager uten kontakt. Jeg var helt knust, fordi jeg var faktisk skikkelig forelsket i hun, og ikke før nå om denne tiden ha det bedret seg litt, og og jeg får selvtilliten tilbake. Prøv å glemm alt. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå