beverpower Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har søkt, men fant ikke svar på spørsmålet mitt. Kan to personer spille med èn gitar hver i samme sangen(Rock Band? Altså, at den ene velger gitar og den andre velger bass? Og i såfall, går det med 1 orginal Rock Band-gitar og 1 Geen Simmons Axe-guitar? Mvh Bever.. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 ja det tror jeg! jeg spillte med en guitar hero gitar og en rock band gitar samtidig så tror det skal gå! Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 ja det tror jeg! jeg spillte med en guitar hero gitar og en rock band gitar samtidig så tror det skal gå! Takker for raskt svar:) Da blir det Geen Simmons-gitar i morra.. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 ja men følg litt med i tråden hvis andre kommer med inspill for jeg aner ingen ting om Simmons-gitar ! Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 ja men følg litt med i tråden hvis andre kommer med inspill for jeg aner ingen ting om Simmons-gitar ! Men vet du at det går med to gitarer i rockand? For får jeg tak i en orginal-gitar til, så kjøper jeg det.. syns bare Øksegitaren var litt tøff;) Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Bare for å opplyse andre som lurer på det samme.. Det går kjempe fint å spille både bass og gitar samtidig! Jeg har prøvd med 2 orginale Rock Band-gitarer, og det funket kjempe fint! Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Bare for å opplyse andre som lurer på det samme.. Det går kjempe fint å spille både bass og gitar samtidig! Jeg har prøvd med 2 orginale Rock Band-gitarer, og det funket kjempe fint! har du kjøp nå? funket det? Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Bare for å opplyse andre som lurer på det samme.. Det går kjempe fint å spille både bass og gitar samtidig! Jeg har prøvd med 2 orginale Rock Band-gitarer, og det funket kjempe fint! har du kjøp nå? funket det? Jeg har kjøpt, og det funker så bra så! Men som nevnt tidligere, jeg har prøvd med 2 stykk orginale RB-gitarer, IKKE med GH-gitarer/1 RB og 1 GH! Det ser også ut til at to kan spille gitar eller bass samtidig! Trenger ikke nødvendigvis å være 1 på bass og 1 på gitar, altså.. (men dette er ikke prøvd, ser bare sånn ut ) Endret 20. april 2009 av beverpower Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Spillte RB med noen venner for en stund siden, har 1 gitar, trommesett og mikrofon, og en av vennene mine tok med egen RB gitar hjemmefra. 2 Kan ikke spille gitar/bass på samme tid. Så da må en spille gitar, og en annen spille bass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå