endrisen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 På veg heim frå påskeferie begynte bilen å oppføre seg merkeleg. Hadde køyrt i ca 2 timar og skulle over eit fjell då den begynte å fuske. Det vart lite kraft i motoren og det høyrdes ut som om eg køyrde med choke. På tomgang gjekk den heilt fint. Etter nokre minutt på tomgang var alt ok. Samme skjedde i går. Starta på oppoverbakke og den byrja å fuske. Nokon som har eit tips? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tenningsfeil. Sjekk plugger, kabler, rotor og fordeler. Lenke til kommentar
endrisen Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Skal ut å sjekke med ein gong. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Skal ut å sjekke med ein gong. Takk for tipset. Sjekk tanklokket! Om du har fått dritt/is i luftehullet, kan du få så mye vakuum i tanken at du ikke får nok drivstoff. Høres kanskje sært ut, men har opplevd dette selv 2 ganger på 2 forskjellige biler, begge gangene kom det et tydelig "whoosh" når jeg fikk åpnet tanklokket. Ellers er det jo de "vanlige" tingene som slitne plugger, kabler, etc. Lenke til kommentar
endrisen Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Hadde ein prøvetur laurdag og det enda opp med at bilen gjekk berre på tre sylindrar. Syl nr 3 var ute av drift. Har "ohma"pluggledningane og dei var relativt like. Rotoren såg litt sliten ut og i fordelarloket var det litt belegg på stiftane. Kolstiften såg fin ut. Har skrapa stiftane fritt for belegg og starta opp -Alt ok. Bestiller ny rotor og lokk i morgon. Har ein skikkeleg "whoosh" eg og. Trudde dette var normalt? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har ein skikkeleg "whoosh" eg og. Trudde dette var normalt? Høres ut som at du har funnet feilen. At det er vakuum på tanken er ganske normalt, og litt gjør normalt ikke noe. Det er ikke en feil som skjer veldig ofte, men det skjer, og den kan være vanskelig å finne. Men du har jo funnet en tydelig feil, så ordne det først, så prøver du om den går som den skal etter det Lenke til kommentar
endrisen Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Ok. Det skal eg gjere. Kjem tilbake med oppdatering seinare. Tusen takk for god hjelp!! Lenke til kommentar
endrisen Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Bytta rotor, pluggledningar,fordelarlok og coil (fekkk alt i eit sett). Har hatt eit par prøveturar og alt virka finfint. Takk for god hjelp!! Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Bytta rotor, pluggledningar,fordelarlok og coil (fekkk alt i eit sett). Har hatt eit par prøveturar og alt virka finfint. Takk for god hjelp!! Bra det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå