EinarEriksen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Zune HD skal kunne spille av høydefinisjonsvideoer til TV-en din. Les mer Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva med Multitouch? Det skulle vel være med.... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 120GB i en mobil! blir spennende mobil dette, men tviler den kommer til å knuse iphone Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det er vel snakk om en mediespiller og ikke en mobil i denne omgangen. Blir spennende å se hvor mye av dette "bekreftede" som egentlig er sant. Selv tviler jeg litt på 4GB-modeller, da dette er fryktelig lite for HD-materiale. 120 gig hadde vært fint, men ryktemølla er litt tvilende på dette området. OLED-skjerm med multitouch hadde jo vært topp, vet MS har gjort en del forskning på multitouch. Men dette sammen med en 120 gigs disk og HD-chipset vil jo prise hele sulamitten ut av markedet og inn i historiebøkene. Til slutt, dette var nok en billig artikkel. Ingen egne innspill, kun en rask oversetting av andres matriale. Kunne like gjerne bare vært en link. Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Så unektelig ganske spennende ut Stusset litt over "Xbox-spill i 3D". Hvor har dere det fra? Er det en spesiell grunn til å tro at den får støtte for det? Lenke til kommentar
danjah Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Denne spilleren ser skikkelig spennende ut! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Dra meg nå baklengs inn i fulekassa! Who in the right mind...ville laget en spiller med 3,6" skjerm i en versjon på minsre enn 16GB? Og hvis det er 16, er det garantert et stopp på 32 før 120. Dette er oppspinn. Edit: Og disse bildene er photoshoppet. Bare sjekk Engadget og hva kommentarfeltet har å si om designet. Artikkelen på liveside sier 16GB og 32GB, so jeg forventet. 120GB er dog ikke bekreftet. Jeg forventer at Microsoft hører på Zune-samfunnet og gir dem masse lagringsplass. Endret 17. april 2009 av PowerTorsk Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hadde det vært en mobil med et slikt OS som på bildet, multi touch, høyoppløst skjerm og et for en gangs skyld bra kamera, ville jeg kjøpt på flekken. Med telefon mener jeg at den kan ringe og sende sms og mms + mail. Gleder meg til Zune-telefonen (om den kommer) Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 kan ikkje alle Zune koble til trådløs internett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg