Rata101 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Gutter hater jenter med kort hår? Skaff deg ny omgangskrets Kort hår på jenter synes jeg kan være veldig pent, men det kan bli litt turnoff i senga, som noen nevnte her litt tidligere. Særlig hvis de har guttete former. Uansett... Skjønner at det er kjedelig å høre kommentarer, men drit i det a Gjør som du vil. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Du har Elisha Cuthbert som en av eksemplene dine Slik ser hun ut med langt hår: Og slik med kort: Hadde ikke brukt et sekund på å peke ut hvem av de som er finest. Edit: OOObbbs. Glemte at det er samme person. Om hun er penest med kort eller langt hår bli rett Endret 17. april 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Stort sett synes jeg kvinner er penere med litt lengde på håret. Men unntak finnes - har en kvinnelig bekjent som underlig nok ble langt mer spennende og sexy etter å ha fått seg ny frisyre og kort hår. Lenke til kommentar
DudeUlf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Er som å ha kompisen sin i sengen bare med kvinnelige organer! Men litt sånn seriøst så syntes jeg det er noen som ser bra ut i det, for eksempel hun siste du hadde linket der var ganske pen, men tror det er mer øyne som jeg falt inn for akkurat der.. Men syntes langt er finere enn kort. Akkurat som noen jenter også sier, jo lengre jo bedre? ( That's a joke ) Endret 17. april 2009 av DudeUlf Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Okey,, takk for svar! Kan prøve å beskrive meg selv. Er ganske godt trent. Muskler og sterke lår og stram mage. Har store pupper, ikke altfor store men ganske så store og har hort brunt hår. Har samme sveis som natalie portman. Er ca 170 høy og ja, har til og med fått forslag om å bli modell for ett firma. Jeg har bare hørt at mange gutter/menn ikke liker jenter med kort hår fordi det ser lesbisk ut og ... noen synest det er nesten som å vere sammen med en gutt. Synesn bare det er litt rart for noen har absolutt fjeset til kort hår og jeg synest det gjør enn mer spesiell og interessant! Ikke som alle andre jenter liksom. Langt hår har blitt altfor kjedelig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Langt hår er ikke synonymt med kjedelig, det går ann å farge det, kjøre på med masse volum, klippe det i en spesiell fasong osv. Hvis du føler at langt hår er kjedlig ta en prat med frisøren din om hvordan du kan freshe det opp litt. Kort hår bør ikke være ett alternativ. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Foretrekker langt hår hos jenter selv, men kan vel ikke klage om noen av de vil ha kort hår, siden jeg har langt hår selv. Det viktige er vel personen og ikke hårfrisyren. Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Personlig synes jeg kort hår er hot. Og Natalie Portman, som du linket til i første post, er blant annet en person jeg synes ser heitere ut med kort hår, (i sammenheng med stilen hun kjørte samtidig selvfølgelig. Gjennomført er et stikkord, men det er det vel strengt tatt for mennesker med langt hår også...). Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Alle de jentene hadde 1 ting til felles. Det er at alle hadde sett bedre ut med lengre hår. Jenter kan se bra ut med kort hår, men personlig synes jeg langt hår ser bedre ut i 99,9% av tilfellene. QFT! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det er ganske tydlig at det er varierende smak ute og går. Selv synes jeg kort hår på jenter kan være Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det kommer som andre har sagt helt ann på hode/ansiktsform. Men jeg synes mange kvinner med kort hår er kjempe pene og relativt sexy. Jeg ser ikke akkurat noen automatikk i at disse liksom skal bli enda penere med langt hår. Skjønt, det viktigste er jo at DU er fornøyd med utsendet ditt og føler deg komfortabel med frisyren. Spiller ingen rolle hva andre mener da. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det kommer som andre har sagt helt ann på hode/ansiktsform. Men jeg synes mange kvinner med kort hår er kjempe pene og relativt sexy. Jeg ser ikke akkurat noen automatikk i at disse liksom skal bli enda penere med langt hår. Skjønt, det viktigste er jo at DU er fornøyd med utsendet ditt og føler deg komfortabel med frisyren. Spiller ingen rolle hva andre mener da. Uansett hvordan man vrir og vender på det vil det egentlig bety noe. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Smak og behag: kjæresten hadde litt halvlangt da vi møttes, jeg smelta skikkelig etter at hu klippa det kortere (type: "with bangs") fordi det fremheva de feminine trekkene i ansiktet, på halsen og skuldrene hennes mer! Endret 18. april 2009 av Dunsay Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Smak og behag: kjæresten hadde litt halvlangt da vi møttes, jeg smelta skikkelig etter at hu klippa det kortere (type: "with bangs") fordi det fremheva de feminine trekkene i ansiktet, på halsen og skuldrene hennes mer! kanskje du er homo da Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 kanskje du er homo da Nå var det mer det at også kort hår kan være femi som var poenget mitt, men "whatever makes you sleep"... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Attraktivt og relativt kort. Me like! I grenseland. Men fortsatt utrolig pent når det funker. Hun er pen, men ikke helt det jeg faller for. For guttete. Lenke til kommentar
Cristea Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hu siste ligna på Ashton kutcher (elns) Kort hår kan være sexy, men synes de fleste som har skifta til det og hadde langt hår fra før har blitt styggere, jeg ser på ansiktene til jenter så synes det bare er viktig å ha hår som passer til ditt ansikt Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Leste ett eller annet sted at de fleste menn som skaffer seg noen på si, finner seg damer med lenger hår. Men det er altså gjennomsnittsmannen. Er det egentlig noen som har lyst til å være han? Hell no! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jenter med kort hår har jeg alltid mislikt. Sterkt. De bildene du linket til i førstepost var ikke særlig mye å skryte over. Hadde de hatt langt hår, hadde de uten tvil vært skjønnheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg