Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Høyttaler feedback på Ventrilo

Anbefalte innlegg

Heisann, godt folk!

En stund nå har jeg vært plaget med mye støy og ubehagelige lyder fra mikrofonen min når jeg snakker på Ventrilo. Det virker som om kun feedbacken kommer når jeg snakker samtidig som en av de andre deltakerene som er med. Har prøvd å re-installere Real Tek-programvaren, i tilfelle jeg har kommet til å endre noen av innstillingene mine uten å være klar over det, men default-instillingene ble ikke satt tilbake etter reinstallasjonen.

Jeg har prøvd å sett gjennom innstillinger for Real Tek HD Audio-programvaren min, i tillegg til Windows-innstillingene for høyttaler og lyd. Likevel skjønner jeg ikke hva som er galt. Skal også nevnes at jeg ikke sitter med høyttalere, men med headset.

Har derfor tatt noen screenshots av de nåværende innstillingene mine for mikrofon, slik at kanskje det blir enklere for dere å finne ut hva som kan være galt. Jeg klarer det ihvertfall ikke. Viser både instillingene fra Windows, Real Tek og VT.

Ventrilo 1

VT1.jpg

Ventrilo 2

VT2.jpg

Windows 1

VT3.jpg

Real Tek 1

VT4.jpg

Real Tek 2

VT5.jpg

Real Tek 3

VT6.jpg

Real Tek 4

VT7.jpg

Håper virkelig at noen kan hjelpe meg. Utrolig kjedelig å sitte på VT og sprenge ørene til kameratene dine hver gang du snakker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...