Ripper overclock Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 DNS-en funke ikke som den skal... I forward og revers lookup zones er det bare to tekst filer... dette mener jeg er feil!? kan noen hjelpe meg??? Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Går ut i fra at du bruker windows ? det stemmer at det "bare" er to filer. (om Active Directory er skrudd av). Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Går ut i fra at du bruker windows ? det stemmer at det "bare" er to filer. (om Active Directory er skrudd av). Det er meninga at jeg skal ha den på! den skal funke altså... ...Og ja, jeg har windows 2000 adv. server Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ditt problem, både med dette, og Denne thread'n er at AD'n din er fucked! Du må faktisk formatere og installere Adv.Svr på nytt, men si meg. Hvorfor bruke Adv.Svr når du ikke vet hvordan du skal bruke det? Edit: Altså... ikke meninga å være spydig eller no... Det er bare det at AD'n er litt tung å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå