tralala111 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 ja sliter med dette.... umulig å høre hvordan jeg skal strumme i det hele tatt.så det blir bare helt feil-.. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hmmm.. Hva er det du egentlig mener? Hvis jeg får vite det, så kan jeg forstå hva det går på. Hvis det er gitar du snakker om da. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 I begynnelsen tror jeg det er en god ide å spille mens du hører på sangen, da får du høre rytmen og skjønner hvordan det skal spilles. Lær deg også å variere opp/ned, så det ikke bare blir strumming ned hele tiden. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Finn frem en skala du liker, slå på metronom (online: http://www.metronomeonline.com/ ) og strum opp og ned og bortover og til siden Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Søk etter strumming på Youtube, så finner du plenti lærevideoer som omhandler dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå