Jakoozie Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Lansering nærmere enn du kanskje tror. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det første spillet forhåndsbestilte jeg lenge før jeg kjøpte meg PS3, men det gav meg igrunn svært lite. Jeg syntes spillet var utrolig ensformig. Hvert nye oppdrag var "same shit, new wrapping". Men med 8mill solgte gikk det tydeligvis hjem hos endel andre Håper uansett det blir mer variert enn det første. Det solgte jeg på Finn.. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det første spillet var faktisk litt kjedelig :-/ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg kan, pittelitt, si meg enig i at oppdragene var ganske like. Men det var ubegrenset med andre ting du kunne ta deg til. Klatre opp over alt, sloss og stjele når du ville. Utrolig frihet! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg tenker det samme som bIsk0p. Oppdragene ble kanskje litt like, men friheten til å gjøre nesten alt, samt grafikken og historien som i mine øyne er fantastisk, er to grunner til at jeg stadig finner frem spillet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Eneste grunnen til at jeg ikke klarer å starte spillet igjen, er at jeg har måttet starte på nytt 4-5 ganger. Orker ikke å ta oppdragene på ny... Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Den følelsen jeg fikk da jeg spilte 1'ern var litt sånn spiderman spill følelse, mye gjenntagelse. sideoppdragene var ikke interesang nokk til å gidde å gjøre så da ender det opp med at du pløyer deg igjennom mainstoryen dritkjapt å spillet blir kjedelig ettervært;) spesielt var Spillet litt kjedelig siden alle hovedoppdragene gikk så å si ut på det samme. men nokk negativt. for spillet hadde et godt preg av kvalitet som fikk meg til å sitte å spille det flere ganger igjennom, storyen var bra, miljøet og omgivelsene var nydelig. så viss de greier å ta vare på alt det bra fra 1'ern, å kaste bort den kjedelige følelsen av at dette har du jo gjort hundre ganger før så blir 2'ern en kandidat til årets spill. det er jeg nesten sikker på Lenke til kommentar
Hunnesen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Eg syns 1 var drit bra men sån som mange andre meina vart det for einsformig og eg syns det kunne vært fleire våpen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ble aldri ferdig med det første missionet en gang, var lei etter ca. 10 minutter, og fant hele konseptet i spillet rett og slett komisk. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg synes det var nydelig konsept jeg, dog spillet var litt repetetivt synes jeg det var skikkelig kult, og jeg elsket storyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg