Alekz88 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Morn! Jeg har kikket litt etter dette, men uten hell. Noen som vet hvor det sekges? Er det noen som er bedre enn andre? Takker for svar Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er det noe som heter sukkerfri sjokolade? Spis sjokolade med 70% kakao eller mer! Det er sunt! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Rema 1000 selger faktisk et par typer sukkerfri sjokkolade. Bl.a den fra Anton Berg. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Er det noe som heter sukkerfri sjokolade? Spis sjokolade med 70% kakao eller mer! Det er sunt! Dæven, her kom svara raskt du! On topic: Men denne inneholder karbohydrater, noe som jeg skal holde meg unna Rema 1000 selger faktisk et par typer sukkerfri sjokkolade. Bl.a den fra Anton Berg. Takker! Ja, tenkte vel mest på den fra Anton Berg, da jeg har hørt "mest" om denne Du vet ikke tilfeldigvis hvordan disse er i smak? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er det noe som heter sukkerfri sjokolade? Spis sjokolade med 70% kakao eller mer! Det er sunt! Sunt, men smaken er ikke den beste Sies at Cavalier, sjekk også her. ikke inneholder sukker. Ellers kan du sjekke helsekostbutikker. Om det finnes en søt og god sjokolade uten søtningsstoffer (framfor sukker) er jeg usikker på.. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) De selger det i helsekostbutikker og velassorterte dagligvarebutikker. Mange liker Galler, har ikke smakt den selv. Endret 17. april 2009 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Du vet ikke tilfeldigvis hvordan disse er i smak?Jeg synes den er meget god siden den ikke er søtet med kunstige søtningsmiddler, men med sukkeralkoholer/poloyoler. Kom over denne tråden på lavkarbo-forumet når jeg googlet: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20056 Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Takker for svar her k-orm: Jeg tenkte faktisk ikke på å google, våken som jeg er! Jeg fikk kjøpt meg en fra Sukkerfritt i lunsjen nå. 50g Karbohydrater per 100, der 48g av de er sukkeralkoholer, så denne er godkjent Kjøpte Mørk sjokolade, da det ikke er så fyfy som de lysere, men har ikke smakt enda. Kommer tilbake med info når den testes! Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Takker for svar her k-orm: Jeg tenkte faktisk ikke på å google, våken som jeg er! Jeg fikk kjøpt meg en fra Sukkerfritt i lunsjen nå. 50g Karbohydrater per 100, der 48g av de er sukkeralkoholer, så denne er godkjent Kjøpte Mørk sjokolade, da det ikke er så fyfy som de lysere, men har ikke smakt enda. Kommer tilbake med info når den testes! Hva er grunnen til å ikke spise med sukker i? Sukkersyken? Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Lavkarbodiett Maks 15g daglig, så da blir det stramt hvis man skal prøve å lure inn vanlig sjokolade Men til smakstest: Den var overraskende god! Kjenner ikke at det er sukkerfritt, så skal unne meg en sjokolade til i løpet av helga, dog en av de lysere de har! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå