Enceladus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har vært på Klasolson men der hadde de ikke. Skal i parken og grille idag og da er det jo greit med litt skygge for den intense solen. De forgående sommerene har vært en lidelse pågrunn av den intense heten og solen, så nå akter jeg å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Du kan jo ta en titt på Bohus, jysk eller lignende er det en strand parasoll eller en sånn man har på terassen? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Det er en strandparasoll mener jeg Skal brukes når jeg er i parken og griller. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Får man ikke kjøpt de overalt da? men sjekk ut bohus eller en annen møbelforetning.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Okei Takker Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Okei Takker Europris eller Nille har sikkert noen som er billige og, bohus kan være litt dyre, men da med litt bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Jeg endte opp med å dra på Ikea Måtte ta bussen et stykke da men fant en til 80kr jeg var fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå