Gå til innhold

Bra skate spots

Anbefalte innlegg

Endelig er snøen i ferd med å forsvinne og det er på tide å ta med brettet ut. I den forbindelsen tenkte jeg det var greit med en tråd der man kan opplyse andre skatere om bra spots der man bor.

Jeg starter med noen steder å skate i Oslo:

Rådhuset - En klassisk spot i Oslo. Der finnes heller som er fine for flat og rails og trapper i forskjellige størrelser. Byrådet ser helst at skating foregår når rådhuset er stengt.

5289.jpg

Frognerparken - Igjen en klassiker. Bra for flat og det er også en god del ledges og trapper.

883989973_7a9896a32b_o.jpg

Grünerløkka skole - En kul spot med bumps, trapper, wallride med mer. Litt uvanlige obstacles med mye morsomt. Var en god del har da jeg bodde på Løkka.

69005.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips om disse stedene, men tror nok at jeg vil begynne først i et skjultsted :p Noob skatedude ^^

To "vulkan-boks"(aner ikke hva jeg skal kalle det) i furuset er fett sted å skate, i hvert fall i tankene mine. Ellers har vi alltids voldsløkka, der har vi ramp og sånt.

Lenke til kommentar
He he, bruker Tacky selv, men tenkte å spre litt spot-awareness på dette forumet også.

Du trenger forresten ikke å quote hele posten min når du skriver svar rett under meg. Putt ihvertfall alt i en spoiler.

ah, sorry mann, er litt dårlig på dette poste greiene innimellom, aner ikke åssen jeg legger ting i spoiler engang, hehe

Lenke til kommentar
Takk for tips om disse stedene, men tror nok at jeg vil begynne først i et skjultsted :p Noob skatedude ^^

To "vulkan-boks"(aner ikke hva jeg skal kalle det) i furuset er fett sted å skate, i hvert fall i tankene mine. Ellers har vi alltids voldsløkka, der har vi ramp og sånt.

16950_468x800.jpg

Her er et bilde av en av vulkanene på Furuset. Gabriel Engelke skater, ikke meg desverre. Det rare med det bildet er at jeg kjenner Gabriel Engelke som jeg har jobba sammen med på Stovner skole. Men jeg kjenner hun dama som sitter og røyker i bakgrunnen, som jeg jobba sammen med på Furuset.

De vulkanene er forresten dritscary. De ligger rett ved siden av Furusetsenteret, ved utgangen til T-banen.

Ellers så er skoler et bra sted for nybegynnere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...