Shoo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har tenkte å gå til anskaffelse av Razer-mus, men jeg sliter litt med å finne den rette, egentlig. Eneste kravet er at den skal være kablet og koste under 450kr. Hvorvidt det er laser eller noe annet lar jeg dere bestemme. Sitter å lurer på om jeg skal for enten Diamondback 7-buttons eller Diamondback 3G... hvilken av de 2 anbefaler dere? Den skal brukes til lett gaming, mye surfing og basic stuff, egentlig. Også trenger jeg musmatte... Musmatte som korresponderer fint med musen hadde vært ypperlig, selvfølgelig. Noen forslag her? Har igrunnen ingen anelse om hvilken jeg skal gå for her, men men... Fra før av har jeg en noe myk musmatte i tøy samt IntelliMouse 3.0 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Denne ville jeg gått for. den er god å holde i og grei i bruk. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) jeg bruker/anbefaler disse: musematte - Mantis Control mus - Razer Diamondback 3G Endret 17. april 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Såppas, ja.. Vel, den Death-musen ser ikke lovende ut for min del. Den Diamondback + musmatten ser veldig nice ut. Finnes det derimot alternativ til musmatte..? En litt billigere..? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Deathadder er den eneste som faktisk er litt "stor" de andre har en tendens til å være litt flate, men det spørs jo på hva man liker.. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 av samme kvaliteten har ihvertfall ikke razer noe lavere Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Jeg syns at IntelliMouse 3.0 er litt for stor (er den jeg har hatt nå i 1 år), så hvordan er Diamondback i forhold til 3.0'ern? Og ja, hva med musmatte? Noe likens som er litt billigere..? Hehe. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg anbefaler disse: musematte - Mantis Control mus - Razer Diamondback 3G Copypaste Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Noen alternativ til musmatte..? Hva er nestbeste alternativ til Mantis Control da..? Lenke til kommentar
Insan3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ikke kjøp noe billig dritt, jeg har nettopp bestillt Razer Mamba, Razer Lycosa Mirror og Razer Goliathus Alpha Control. Det koster 2,000 men jeg kommer ikke til å kjøpe noe nytt på flere år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå