HDSoftware Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Heisan folkens Dette er garantert ingen bombe, men på en nett side jeg har laget i Visual Studio så vises innholdet forskjellig fra IE enn fra Firefox. Nå gir jeg egentlig null og niks for Firefox og dets like, men en del av kundene mine er ikke av samme oppfatning og jeg tenkte at jeg kansje burde fikse dette. Problemet er egentlig ganske enkelt. Jeg har en menu på toppen av siden min som dukker opp helt perfekt i IE. Men i lesere som bruker Mozilla så flutter kontrollene seg (og kunn meny kontrollene) et par sentimeter til høyre. Er det noen enkel fiks på dette? Jeg kan ikek vise til noe link fordi siden fortsatt er på dev serveren her. Takker for all hjelp btw - dette er .NET 3.5, ASP.NET og C# Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Er det ingen andre som har problemer med at posisjonering av kontroller er forskjellig avhengig av nettleseren? Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har ikke opplevd dette, og trodde alle kontrollerene var hardt testet i alle nettleserne før de ble implementert. Om jeg skulle gjettet ville jeg sagt at problemet ligger utenfor kontrolleren, og lett kan løses ved å endre CSS- / HTML-koden som omsluker den. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Ok. Jeg skal se på det som er rundt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå