Bone Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Heisann! Kjøpte Fable II kort tid etter det kom ut, men grunnen andre ting å gjøre og andre spill før på listen, så har jeg ikke fått prøvd det før nå.. Prøvde å søke litt for å finne ut litt mer om spillet (lese noen diskusjoner og synspunkter, osv) ved å søke her på forumet (og på nye gamer sitt), men finner knapt en eneste tråd om Fable 2! Hva er greia!? Er det ingen som spiller det? Ingen som likte det? Er det verdt å spille? Eller? Noen kommentarer? Takker for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Bra spill, men alt for kort. Jeg vil anbefale deg å se i Fable tråden her på forumet. Bare søk så finner du den. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Nå skjønner jeg ingenting.. jeg søkte, skrev "fable" i søkemotoren nederst i Spill/Microsoft delen her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...;highlite=fable Men, det kommer nesten ingen tråder opp.. ikke en gang de to jeg har opprettet!? .. *hmmmmmmmmmmm* .. Hvorfor? Jeg finner dermed ingen Fable tråder!! Kan du gi meg link? Kan noen forklare meg hvorfor trådene ikke kommer opp når jeg søker? Takk, takk Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kan noen forklare meg hvorfor trådene ikke kommer opp når jeg søker? Takk, takk Har hatt akkurat samme problem. Forstår meg ikke på søkemotoren til dette forumet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Søk > Fable > 4 eller 5 i listen = Fable II - Albions borgere Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Takk for linken! Skjønner ikke hvorfor den ikke kommer opp når jeg søker, men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå