Tmz Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva er det raskeste du har kjørt med bil? Selv ser jeg på meg som en nokså ansvarlig bilist så holder meg normalt til fartsgrensene, dvs litt over slik som trafikken somregel går, men skal ikke nekte for at jeg grisekjører litt av og til, riktignok tar jeg vanligvis endel forhåndsregler. Har blandt annet en tunnel like ved her jeg bor som er usedvanlig lang og kjedelig, og det er somregel ikke noe trafikk der. Man har også såppass god oversikt slik at man klarer å bremse ned såppass at møtene billister ikke føler seg trua eller noe da du passerer dem. Passer fint å teste litt der. Men ihvertfall det raskeste jeg har kjørt er 190, da gikk ikke bilen fortere Da fikk nok de 75 hestene mine kjørt seg litt Nevn gjerne om det er på bane eller på vei. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 160. Har sitti på i høyere hastigheter men risikerer ikke selv å sitte uten lappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 160.Har sitti på i høyere hastigheter men risikerer ikke selv å sitte uten lappen. Du trenger vel strengt tatt ikke å kjøre over 160 for å miste lappen. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 160 her også, på vei. Skal det kjøres fortere tenker jeg det blir på bane. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vi ønsker ikke skrytetråder om lovbrudd her på forumet. Denne tråden stenges derfor. Reaksjoner tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg