Flimmer Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei. I går kjøpte jeg dette kamera på elkjøp og har tatt noen prove bilder. Idag på skolen ( windows 2000 pro) har jeg koblet til kameraet og innstallert drivere og program. I bruksamvisningen står det følgende: 1. slå av kamera 2. Koble til USB ledning til PC og Kamera 3. Slå Kamera på 4. Kameraet dukker opp som egen drive i "MY Computer" Dette er hele bruksamvisningen. Punkt 4 skjer ikke. kan noen hjelpe meg? PS!! ifølge Kodaks sider er kameraet kompatibelt med win 2000. Lenke til kommentar
svingen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 fikk du slik "install" Kodak kamera device? eller noe i den duren når du kobla det til? mit kamera må stå i "play" mode kaskje ditt og må stå i ein spesiel mode? vel til mit kamera så funker det her bare i windows XP og i windows ME,windows 2000 funker ikkje slik som du beskriver der må eg bruke "orginal" programvare siker på du og ikkje må det? Lenke til kommentar
Flimmer Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Hvorfor heter det Easy Share når det i praksis er "Impossible share"? Lenke til kommentar
Flimmer Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Jeg Installerte softwaren som fulgte med på CD'n. Da jeg gjore dette på mac'en min fikk jeg med et program :Kodak Picture Transfer. Til PCn var det bare "easy share" og her er det ingen funksjoner på å overføre bilder. Det står at Transfere skal begynne automatisk med er IKKE SANT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå