Underlord Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Beste stedet jeg har bestilt fra bestilte et lite Sølvfarget mini kjøleskap derfra kosta fem hundre kroner fulgte med bil adapter og 110V adapter til sånn som du setter sigaretteneren i klipte av den og loddet på usb kable usb drevet kjøleskap http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/5d57/ Tok to dager fra jeg bestilte det i USA Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Strøm og sånn er ikke min sterke side, men hva skal til for å kjøre dette på "hus-strøm" i norge? Her bruker vi jo 220~230 volt, ikke 110 som i statene? Minst like viktig, passer en 1.5l cola i det? Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 nei men 8 bokser kjøp en slik vare nr. 32-4962 på clas ohlson Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 www.thinkgeek.com er en super butikk ja. Har masse FETE varer Ta deg en titt på www.geekstuff.no for den norske "forhandleren". De skal forresten gjøre storoppdatering på websidene sine osv innen 2 måneder... Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 De sender rett hjem til deg fra Usa med UPS for par dollar Helt genial service beste jeg har opplevd Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Strøm og sånn er ikke min sterke side, men hva skal til for å kjøre dette på "hus-strøm" i norge? Her bruker vi jo 220~230 volt, ikke 110 som i statene? Minst like viktig, passer en 1.5l cola i det? I motsetning til statene kjører vi halvparten så mye strøm (amper) her i norge. Effekten blir den samme. P = U * I Norge: 220 Watt = 220 Volt * 1 Amper Statene: 220 Watt = 110 Volt * 2 Amper Så en omformer er alt som skal til for å kjøre kjøledingsen. 220 Volt må bare transformeres til 110 Volt. Hvor du kjøper en omformer og hva den koster vet ikke jeg. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Kunne tenkt meg en slik en Mini-Rovers. http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/5776/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hm...Jeg lurer på om jeg skal handle litt klær på thinkgeek.com jeg. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Kunne tenkt meg en slik en Mini-Rovers. http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/5776/ nei så fett. 8) kjøpe sånn tro? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jeg ville heller kjøpt meg en sånn her fra databutikken.com.. plass til 1.5l flasker, iallefall. Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Den jeg kjøpte kosta bare 500 og de leverte den på døra det er bedre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Den jeg kjøpte kosta bare 500 og de leverte den på døra det er bedre men.. har den plass til 1.5l flasker? man gidder ikke å kjøpe en boks med brus til 10-12kr når man får over en liter mer for ca. ingen kroner ekstra. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Beste stedet jeg har bestilt fra bestilte et lite Sølvfarget mini kjøleskap derfra kosta fem hundre kroner fulgte med bil adapter og 110V adapter til sånn som du setter sigaretteneren i klipte av den og loddet på usb kable usb drevet kjøleskap http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/5d57/ Tok to dager fra jeg bestilte det i USA Hvordan gikk det med toll og slikt? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Som sagt de sendte det UPS hjem til meg på døra ikke toll eller noe Bare 520 kr som jeg betalte med kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå