Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 På grunn av problemer med å få bredbånd i leiligheten min har jeg måtte nøye meg med mobilt bredbånd som eneste tilgang til internett. Jeg har for øyeblikket netcom mobilt bredbånd fritid. Et abonomang som har 2GB begrenset nedlasting per måned (etter 2GB senkes hastigheten betraktelig) Jeg som er en ivrig youtube bruker, og sitter ellers en god del tid på internett, klarer og bruke opp disse 2GB relativt raskt. Netcom Fri bruk har 4GB begrensning og Telenor Fri bruk har 5GB(pr måned over 2 måneder = senkes til 100kbs) Jeg vil alikevell tro jeg klarer å bruke over 5GB i måneden. Med andre ord er en mobilt bredbånd leverandør som ikke har denne begrensningen? Eller er det en annen internett løsning som ikke innebærer å grave inn adsl/fiber ledninger (jeg har heller ikke telefonlinje) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) http://ice.no EDIT: Siden deres er nede akkurat nå. Endret 17. april 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå